Avatar billede Henrik Praktikant
12. januar 2020 - 10:17 Der er 6 kommentarer

Feedback på vores webshop

Hej!

Jeg har alene oprettet siden: https://dateguiden.dk/

I den forbindelse ville vi meget gerne have noget feedback på side opsætningen fra nogle IT brugere.

Så kom gerne med jeres feedback på siden, da vi hele tiden ønsker at forbedre os og gøre oplevelsen for kunderne gode hver eneste gang.

Vi synes, det kunne være interessant at få lidt feedback fra kompetente folk, så dette forum virkede oplagt!

Vi ser frem til at læse jeres inputs

God aften

Vh
Henrik
https://dateguiden.dk/
Avatar billede Peter Kruse Mester
13. januar 2020 - 07:18 #1
Siden er drevet i wordpress, hvilket er okay hvis det er første gang man sætter en hjemmeside op, men problemet med disse cms systemer er at der altid flyder med exploits.

Jeg ser på hjemmesiden med security researcher briller.

Men fin hjemmeside, bare tænk over sikkerheden :D
Avatar billede marki Novice
20. januar 2020 - 10:12 #2
Hej.
Tillykke med din nye hjemmeside. Du går en spændende tid i møde!
Jeg har kigget på din hjemmeside og har dertil et par input:
- Brug et feed i stedet for hjemmelavede sammenligningstabeller
- Fremhæv ejeroplysninger på alle sider (footer)
- Gør headeren mere spændende (få lavet et logo og brug call to action)
- Få eksperter til at levere indholdet (f.eks. sexologer)
Jeg er selv en del af et startup (www.soveguru.dk), så jeg kender til mange af de udfordringer, du står over for.
Avatar billede Kim A Praktikant
14. februar 2020 - 18:25 #3
Hej Henrik. Fedt at du har lavet en hjemmeside. Jeg driver selv https;//rejsefacts.dk til dagligt, som jeg lige så stille får opbygget.

Her er mine input til din side:
- Mere tekst. Dine sider er forholdsvis tomme. Der skal meget mere indhold og brugbar viden ind på siden, der giver den besøgende en årsag til at besøge siden og blive hængende derinde.

- Enig med Marki i ovenstående kommentar. Brug feed i stedet for hjemmebyggede tabeller. Det virker bedre og er nemmere at vedligeholde.

- Dit logo ser ud til at være gået i stykker. Og din header er alt for stor.

- Mindre fokus på affiliate links. Jeg kan se, at du har smidt en masse affiliate links ind på nogle sider uden særlig meget indhold. Vent med at gør dette. Få opbygget en god hjemmeside med godt indhold, der begynder at få trafik. Når du har trafikken til siden, kan du begynde at smide dine affiliate links ind.

- Mere troværdighed. Få skrevet ejeroplysninger i footeren og lav en "Om os" side.

-
Avatar billede Kim A Praktikant
14. februar 2020 - 18:28 #4
Og ligesom marki skriver, synes jeg også, at du bør gå sammen med nogle af eksperterne på området. Få lavet nogle gode guides og dybdegående artikler med nogle sexologer, dating coaches og lignende.

Jeg har selv haft succes med at lave indhold i samarbejdet med lokale rejsebureauer på https://rejsefacts.dk. De har spredt deres navn og budskab, og du får en lækker side med godt indhold, der kan trække besøgende til hjemmesiden.
Avatar billede Laursen Juniormester
11. marts 2020 - 18:16 #5
Spændende!

Jeg driver selv https://sleepzone.dk/ som også kører på WordPress. Her har jeg især lagt mærke til hvor vigtig hastigheden på siden er (givet at du gerne vil tiltrække flere besøgende naturligvis; og det vil de fleste jo).

Det er SÅ vigtigt, at du husker at komprimere dine billeder. Vi har selvsagt mange billeder af senge, madrasser og dyner - og alle disse billeder kommer i ekstremt stort format. Derfor er det uhyggeligt vigtigt for os, at vi får dem komprimeret.

Derudover kan det faktisk godt betale sig at købe en time eller tos sparring med en ekspert i hastighedsoptimering på WP - det overvejer vi i hvert fald at gøre.
Avatar billede wanderwind Praktikant
19. marts 2020 - 21:57 #6
Det ser ganske fint ud, synes jeg. Overskueligt og nemt at navigere rundt på.

Husk også en cookie pop-up. Du kan jo evt. bruge den samme, som jeg bruger her: https://www.wanderwind.dk