Avatar billede nfssister Forsker
22. november 2020 - 15:33 Der er 8 kommentarer

Hjemmeside bygger til små virksomheder

Hej

Jeg leder efter i min dagligdag en hjemmesider bygger, der kan lave små visitkort sidder eller/og WordPress.

Jeg har lige forskellige kunder der spørger på dette - Men alle dem jeg har brugt eller finder, ender på priser over 40k kr.
Det er for meget - Jeg tænker sider under 10k kr og måske under 25k kr til dem der kræver lidt mere (flere sprog, specielle moduler mm.)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
22. november 2020 - 17:06 #1
Du må et eller andet sted have ramt forkert på tastaturet - prøv igen ;-)
Avatar billede nfssister Forsker
22. november 2020 - 18:19 #2
Jeg er ikke helt med på hvad du mener - er det fordi jeg har lagt den i CMS systemer ?
Wordpress hører vel til her ?
Avatar billede Slater Ekspert
22. november 2020 - 18:59 #3
Kategorien er helt acceptabel. Jeg aner heller ikke hvad a3 mener.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. november 2020 - 19:55 #4
som der står: nfssister vil have en hjælp til at udvikle hjemmesider billigt - ie "en hjemmesider bygger" som kan banke 1-3 sider sammen i fx wordpress for 1-2 tusinde kr, og gerne med en basis, der er skalerbar (dvs ikke noget hjemmekodet, der skal skrottes senere)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
23. november 2020 - 02:08 #5
LOL - troede manden var blevet gal og talte om 10 og 40 kr. For så var han enten forvirret og troede han var landet i et forum på Philipinerne, eller der måtte være noget galt med tastaturet ;-)

Men ved a3-seo.dk laver vi standard WP sider fra ca 4.800,- og shop løsninger fra ca. 8.500,-

Men afhænger af omfanget, ganske simple "visitkort" løsninger med ca. 5-6 sider, kan vel laves for ca. 2,500,-
Avatar billede acore Ekspert
23. november 2020 - 07:49 #6
@a3seo, claes57 og slater: k er et prefix for 1000. Så under 10k er under 10.000 kr osv
Avatar billede Slater Ekspert
23. november 2020 - 08:38 #7
#7: Ja, det var ret åbenlyst. Det stod der endda tre gange.
Avatar billede acore Ekspert
23. november 2020 - 08:46 #8
;)