Avatar billede Slettet bruger
19. december 2001 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Et design..

Hej jeg er ved at lave en søgemaskine men jeg mangler et design og da jeg ikke er den beste til den slags. vil jeg meget gerne have hjælp til det. Det er min ide at det skal være sådan som jubii. dog skal det ikke være en kopi.

i kan fange mig på icq eller mail.

56665453 eller mail KBR@KK-NETSOFT.DK
Avatar billede thomasi273 Nybegynder
19. december 2001 - 15:45 #1
Er det den her du ønsker design til?

http://www.webto.dk/

Jeg har ikke selv tid pt., men det hjælper ekspertene at se hvad de skal designe inden de overvejer det :)
Avatar billede prodic Mester
19. december 2001 - 16:32 #2
Prøv at oprette dit spørgsmål i Job->Freelance - det er den rigtige kategori til dit spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2001 - 03:57 #3
Lukke da jeg har fåde hvad jeg skulle bruge. men tak. for jeres hjælp..