Avatar billede kgn Nybegynder
19. august 2002 - 19:01 Der er 13 kommentarer

FTP - LAN- Webspeed

hvordan laver jeg en ftp server når jeg sider bag en server på et lan netværk - Webspeed TDC - og hvad program er bedst at lave det med ???

SKRIV TRIN FOR TRIN HVAD Der skal gøres!
Avatar billede freeman Nybegynder
19. august 2002 - 19:07 #1
Køb
Avatar billede freeman Nybegynder
19. august 2002 - 19:07 #2
en
Avatar billede freeman Nybegynder
19. august 2002 - 19:07 #3
bog
Avatar billede freeman Nybegynder
19. august 2002 - 19:07 #4
:o)

Det er meget lige at skrive, men gå ind på www.hanno.dk, der er en masse gode artikler om emnet.. Og så er de godt skrevet !
Avatar billede nuki Nybegynder
19. august 2002 - 19:16 #5
her er en som kan bruges bare ikke godt skrevet.

www.urgh.dk/ftp.asp

-Nuki
Avatar billede kgn Nybegynder
19. august 2002 - 19:55 #6
kan jeg få det præcise link det er jo 200 piont
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
19. august 2002 - 23:16 #7
der er en bog der hedder Windows 2000 Administrator Bible (kan lige finde det præcis navn). Den er godt nok på Engelsk, men med den i hånden kan du lave dig en superduber ftp server :)

peterpan10 >> de link der, har du tænkt over dem eller er det bare nogle tåbelige søgninger?
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
19. august 2002 - 23:18 #8
Men som du skriver, at du er bag et lokalt netværk, går jeg udfra du mener router. Det har nogle konsikvenser for hvordan du skal sætte den op.
Hvis du lige gad at skrive hvad for en router du bruger, og samtidigt dit FTP software, kan man hjælpe meget bedre :)
Avatar billede kgn Nybegynder
20. august 2002 - 09:14 #9
jeg sidder bag en computer som står tændt og løre sygate som så fordeler til de andre computere