Avatar billede mufoxe Nybegynder
11. oktober 2002 - 14:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio .NET; Liste over ukodede events i C# som i VB.NET

Jeg prøvede fornyligt at nulre lidt rundt med VS.NET og VB.NET. Her fandt jeg til min overraskelse at man kan få en liste over ukodede og kodede events (kaldet declarations).
Jeg er vant til at anvende C# og synes egentlig at denne lille feature kunne være dejlig at have, når jeg koder med det sporg. Desværre er den ikke sådan lige at finde. Kan man overhovedet få denne liste i C# også?
Avatar billede kichian Nybegynder
11. oktober 2002 - 20:51 #1
Hvordan fandt du den i VB.NET?
Avatar billede tje_mentum Nybegynder
20. oktober 2002 - 13:05 #2
Nej ... dette er en VB.NET feature only. Man har altid haft denne mulighed i VB, hvorfor de ikke har turde fjerne den.

VB har et par stykker at den slalgs dejlige ting, men mangler f.eks. XML comments i fht. til C# :-( Og det er meget værre, da dette er den eneste måde man kan dokumentere sine kode, så det er tilgængligt via intellisence.

Venlitst
Thomas
Avatar billede mufoxe Nybegynder
07. januar 2003 - 20:15 #3
Lukker