Avatar billede fxj Juniormester
24. november 2002 - 02:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Partnere søges/brancheportal

Igennem det sidste års tid, har jeg gået med en ide til en portal/website, der henvender sig til et bestemt erhverv.

Jeg har selv været beskæftiget indenfor denne branche de sidste 20 år og har derfor stor erfaring i hvilke informationer der efterspørges og hvordan man finder og tilbydes dem i dag. Sidstnævnte gav mig ideen og troen på projektet.

Desuden er der ingen rent danske sider, der tilbyder en samlet service til erhvervet, fra samme websted. En af brancheforeningerne har en side, som de tager DKK 6000 p.a. for adgang til, hvis man udover nyheder ønsker adgang til en begrænset mængde dokumenter. De øvrige større sider der findes er udenlandske, og består af links der åbnes i en frame.
En specifik service jeg har tænkt på, har en direktør i branchen oplyst, at man var villig til at betale DKK 10.000 om året for adgang til.

For mit eget vedkommende ønsker jeg projektet startet på fritidsbasis, men håber at det kunne blive en levevej.
Hvis vi bliver enige, bliver der selvfølgelig lavet en form for kontrakt, så vi ved hvordan vi står hvis der kommer penge ud af det.
Mine egne evner indenfor PHP/MySQL rækker ikke til et projekt af dette omfang og har du erfaring indenfor disse felter og lyst til at prøve ideen af, er du velkommen til at kontakte mig.

Ligenu er der udover mig selv en anden med i projektet, som er villig til at betale serverdrift, software og andre startudgifter. Jeg kommer med ideerne, indhold, indgående kendskab til HTML og lidt kendskab til PHP. Du kommer med tandhjulene til databasen og godt kendskab til PHP.
Desuden er det krav at du bor i det nordlige del af Jylland (Jeg er selv fra Aalborg-området).
Avatar billede agermose Nybegynder
24. november 2002 - 09:24 #1
Vi kunne godt være interesseret, kig forbi www.topix.dk og find kontakt information der.
Avatar billede janomel Nybegynder
24. november 2002 - 16:41 #2
Jeg ville meget gerne vide mere:
janomel@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2002 - 14:01 #3
Jeg er interesseret i projektet, men bor ikke i nordjylland, faktisk bor jeg overhoved ikke i jylland, men er lidt af en københavnersnude.
Min force er nok mere i den grafiske afdeling og det er her jeg ville melde mig, hvis I altså kunne have brug for en til noget grafisk arbejde.
Jeg kan godt sende dig en CD eller noget med nogle referencer og tidligere projekter, så du kan se lidt af det jeg før har lavet.

MVH
Ole Jørgensen.
Avatar billede fxj Juniormester
07. juni 2004 - 22:35 #4
spørgsmål lukket

fxj