Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. november 2002 - 01:44 Der er 26 kommentarer og
7 løsninger

Hvad synes I om grund-layoutet her?

http://www.kragekjaer.dk
Avatar billede bentn Nybegynder
25. november 2002 - 01:58 #1
Jeg syntes at teksten er meget småt.Jeg ser den i 1024x768.
Der er meget smart den måde menuerne popper op.Men jeg syntes der mangler en bedre måde at vende tilbage til forsiden på end at skulle klikke på et kryds.- måske et, luk vindue er bedre.

jeg forstår ikke hvad du vil med websiden.- hvad den reklamere for.Udnyt også bredden noget mere på selve siden, virker noget bart i sidderne ved 1024x768.
Men pop-up menuerne var helt kanon!
Avatar billede reesedk Nybegynder
25. november 2002 - 02:53 #2
Ser godt ud... Men hvis jeg var dig ville jeg tage at fjerne det musik ASAP inden der er én der får ondt i rø*** ;)
Avatar billede zliber Nybegynder
25. november 2002 - 03:14 #3
Jeg foretrækker at gøre det kort og klart - Håber det er ok!

Musik: Fjern det!
POP-OPS: Meget fedt lavet!
Tekst: Har du en lup???

Jeg kører i 1280x1024 og kan godt nok ik se hvad der står- Den er fanneme lille!!!

Held og lykke med din videre udvikling!
Avatar billede ctacta Nybegynder
25. november 2002 - 03:35 #4
Hvordan kan du tillade dig at bruge en kendt udenlandsk kunsterns musik uden tilladelse??????

Hvor herre bevares, hvor har du hugget flash koden???
Avatar billede zliber Nybegynder
25. november 2002 - 03:38 #5
DØ DOG ENGANG MAND
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 08:13 #6
Fedt nummer, hvem har lavet det
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 08:15 #7
btw...www.koda.dk ville nok sætte pris på en check ;)
Avatar billede boooboo Nybegynder
25. november 2002 - 08:21 #8
Nu må i satme snart holde!
Var det om musikken han spurgte om? Næ!
Var det om det var i orden med musikken? Næ!
Var det nogem om layout? Ja!

Det er sgu op til ham selv, om han så får bøder eller hvad han nu gør, behøver i sgu ikke at overfylde spørgsmålet med latterlige kommentarer som "Hvordan kan du tillade dig at bruge en kendt udenlandsk kunsterns musik uden tilladelse??????"
Hvis absolut SKAL skrive sådan noget pis, så lav en hjemmeside og skriv det der
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
25. november 2002 - 08:23 #9
Er det ikke www.mark-knopfler.com ?

Jeg synes det er RIGTIG lækkert design :)
Avatar billede boooboo Nybegynder
25. november 2002 - 08:25 #10
Men kragekjaer ->
Teksten er for lille, og rød tekst på blå/sort baggrund spiller ikke.
En popup har jeg ikke fundet? ...

Men generelt synes jeg at du skal lave det hele en tand større, da der er folk som mig der køre med en lidt højere opløsning end 800x600
Avatar billede kragekjaer Praktikant
25. november 2002 - 08:42 #11
Den er nu slet ikke færdig og kun i begyndelsen.....Musikken skal man kunne vælge, når den fx. er valgt så begynder man på sit road-trip. MEn jeg spørger kun til GRUND-LAYOUT.

Man skal bare overse de pubertets-kommentarer der følger med herinde.
Avatar billede mjl Nybegynder
25. november 2002 - 16:39 #12
Hej igen Hr. Kragekjaer...

Igen, igen smukt - lækkert - varmt design! Og musikken og effekten er helt i top!!!

Du har en rigtig god smag!!!

Venlig hilsen Conrad
Avatar billede xerex Nybegynder
25. november 2002 - 18:21 #13
Lækkert design. Det ser meget professionelt ud - Men du burde måske overveje at droppe musikken, og lave en "On/Off" knap, så man selv kan sætte det på, hvis man har lyst :)

-xerex
www.mongo.dk
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. november 2002 - 18:42 #14
Meget anderledes pop-up effekter - ser godt ud :)

....men du kører da vist lidt for stærkt i din bil - eller hvad det nu er for et vindue vi kigger ud af (baggrunden der farer af sted) ;)

er flot lavet, men jeg savner lidt mere kontrast - baggrunden (den brune/gule) fylder lidt rigeligt i forhold til resten (kører 1280x1024).

Har lige som zliber lidt svært ved at læse hvad der står - sær dine links er svære at se
Avatar billede zliber Nybegynder
25. november 2002 - 21:27 #15
Der er jo aldrig rigtig nogen her der kan svare - For alle har jo forskellig mening :S
Avatar billede kragekjaer Praktikant
26. november 2002 - 11:09 #16
Og Christian (ctacta), jeg har tilladelse fra KODA. Og jeg ved hvor du bor.... Få dig et liv, mester....eller slet ikke.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
26. november 2002 - 11:14 #17
I skal vide at jeg blev ringet op fra KODA, men havde sendt en bestilling, så det var OK. Men mere for at advare Jer andre fra Hippo-svin og Jante-lovsryttere herinde.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2002 - 11:15 #18
kragekjaer> Slap dog af din nar...
Avatar billede kragekjaer Praktikant
26. november 2002 - 11:18 #19
Hvorfor kalder du mig "nar"?
Avatar billede ctacta Nybegynder
26. november 2002 - 11:23 #20
Hvad i alverden bilder du dig ind?
Avatar billede ctacta Nybegynder
26. november 2002 - 11:25 #21
Han skriver nok nar fordi han mener du er en sådan en.
Slå det evt. op i en ordbog hvis ikke du forstår betydningen af dette.

Og styr dig lige med dine udtalelser!
Du er velkommen anytime, du bor jo på Østerbro i Kbh. jeg i Struer, så det bliver en lang tur for en kop kaffe *LOL*
Avatar billede xerex Nybegynder
26. november 2002 - 13:53 #22
Cool down boys.. instead, make some sweet luuub..
Ikke mudderkastning det her jo - skynd dig at få afsluttet spørgsmålet, inden det udvikler sig til noget grimt :/
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2002 - 17:01 #23
dejligt design;
jeg er selv en stor fan af minimalistem, og det malplaceret design :)

Menuen fungere fint nok, måske skulle menuen komme frem som titlen på sangen, og det samme med indholdet?, det ville give en god effekt...

Baggrunden, skyerne, er lidt grumset, på at sætte kvaliteten op på dem...

Måske skulle du fjerne den sort streg der kredser om de to øverste hjørne, så vil folk mere få fornemmelsen af smooth og minimalisme...

Baggrunden er fed nok, fed idé til et design, det udstroler din kreativitet..

Musikken er meget god til at slappe af med, men måske skulle du fjerne stemmen, og bare bruge melodien? Da folk oftest har forskellig musik smag, og derfor ikke vil udnytte den eller fede funktion...
Og folk vil tro at deres "musik afspiller", er åbnet eller noget...

Og hvad sker der når musikken er forbi? Så slukker den bare? Du kunne evt. lave en knap til at restarte når den var slukket..

Kontakt; når man åbner Email-senderen, er det som om sitet skifter total stil, stilen på email senderen, er meget fed, med den passer ikke til resten af designet, og hvorfor ikke udnytte pladsen til det?..

Nogle få hurtige idéer:
Det kunne være fedt nok hvis man så en fly flyve forbi på forskellige tidspunkter, eller måske skulle man se nogle træ'er imellem...
Prøv evt. at fjerne det under logoet, eller lav det i en anden font style, da det slet ikke passer sammen...

NeoScale:
11@13

BSS
Avatar billede kragekjaer Praktikant
29. november 2002 - 13:24 #24
Ja, jeg er den bedste..... Tak til alle, også til de to piger, el-bar-røv og Hippo-Christian
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2002 - 23:26 #25
Luk røven din bøssefede pikspiller.
Avatar billede ctacta Nybegynder
30. november 2002 - 00:16 #26
Tillykke med hjemmesiden og musiken *L*
Avatar billede kragekjaer Praktikant
30. november 2002 - 01:23 #27
Skaf dig en staveplade ctacta (2 k´er i musikken), nu har jeg Jeres IP-adresse (80.198.34.60 & 80.63.235.131).....og mine venner kører på motorcykel....

Ville I anmelde din nabo for at køre uden lys, bare fordi han har en lækker cykel?
Avatar billede ctacta Nybegynder
30. november 2002 - 03:42 #28
Har de et kragekjær rygmærke? Ej hvor sejt, du kan virkelig føre dig frem herinde *LOL*
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2002 - 13:22 #29
kragekjaer> Eftersom jeg har Stofanet har jeg dynamisk IP, den kan du stoppe derop hvor solen aldrig skinner.

Du er vel nok dygtig til Flash, det er også virkeligt svært at lave 2 baggrunde der kører i et loop, og så stjæle noget musik og lægge henover. Wow!
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2002 - 13:22 #30
Dine venner, er det dem der fra Village People? Du ved dem i sådan noget stram lædertøj, og med løse håndled? Pruut...
Avatar billede ctacta Nybegynder
30. november 2002 - 21:52 #31
Jeg tror nu mere at det siger poooow, hullet er så stort at der næsten ingen lyd er på *LOL* Flash kan han ikke programmere, prøv blot f.eks. at væl kontakt uden at trykke send, og vælg derefter et andet punkt i menuen, så blander han gudhjælpme de grafiske stumper i hans menu sammen.

Han kan ikke programmere, ikke engang overskue så simpel en opgave med nogle få events :-)Bøsser kan mig bekendt også kun een ting! pive... *LOL*
Jeg har også dynamisk IP :-) Men lad nu den kommende politielev blive i troen, det er jo kun vores ISP'er der kender vores rigtige navne.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. november 2002 - 23:31 #32
startfirma.dk> det er da Road to Hell med Chris Rea :-)
Avatar billede annikadk Nybegynder
07. december 2002 - 14:03 #33
Husk kammertonen en anden god gang.

Annikadk /Coadmin