Avatar billede hpdenmark Nybegynder
01. april 2003 - 15:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

engelsk oversættelse

jeg skal lave en hjemmeside for en kammy og den skal være både på engelsk og dansk skal den laves 2 gange så eller findes der et script der kan over sætte det
Avatar billede human Nybegynder
01. april 2003 - 15:30 #1
Du kan jo gøre som eksperten har gjort http://www.eksperten.dk/translate.phtml

Eller er det ikke nogle muliheder, ikke jeg kender til i hvert fald.
Avatar billede human Nybegynder
01. april 2003 - 15:30 #2
Svar
Avatar billede human Nybegynder
01. april 2003 - 15:34 #3
DU kan btw se mere her http://www.tranexp.com/

Du kan naturligvis ikke få det gramatisk korrekt...

Der er desuden ingen programmer/services/websites som kan dette. HVis det skulle kunne lade sig gøre skulle man oversætte hvert eneste ord og hver eneste sætning (umuligt)
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
01. april 2003 - 17:29 #4
ok det vil sige at det bedste er at lave siden 2 gange en på dansk og en på engelsk
Avatar billede human Nybegynder
01. april 2003 - 18:29 #5
Nemmerlig :o)
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
01. april 2003 - 19:50 #6
ok mange tak