Avatar billede michok Nybegynder
12. juli 2003 - 23:26 Der er 9 kommentarer

hjælp til counterstrike

jeg vil gerne downloade counterstrike men ved ikke hvor man kan hente det og hvordan man installere det... jeg har hørt at man skal have 4 forskellige cd'er hvor man skal installere dem en ad gangen før man kan spille det... kan nogen hjælpe?
Avatar billede keysersoze Guru
12. juli 2003 - 23:29 #1
http://www.counter-strike.net/downloadcs.html

kræver at du har enten counter-strike i forvejen som købe cd (det har du nok ikke eftersom du spørger) eller den originale version af Half-Life.

Counter-strike er nemlig en mod til half-life - så det er ikke bare et gratis spil du kan hente.
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juli 2003 - 23:29 #2
Det skal du ikke, du skal købe Half-Life i en forretning eller på www.spilpriser.dk. Kan bl.a. købes i bog og ide. Det koster mellem 50 og 100 kr.

Derefter downloader du Counter-Strike fra www.counter-strike.net eller www.jubiigames.dk/download/cs mm.

Hvis du har installeret andre spil før, kan du med sikkerhed finde ud af at installere Half-Life. Når du skal installere Counter-Strike, er det bare at trykke next hele vejen igennem, den finder selv placeringen af Half-Life.
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juli 2003 - 23:30 #3
Altså, Det skal du ikke, var sagt om spørgsmålet, ikke keysersoze indlæg :)
Avatar billede human Nybegynder
12. juli 2003 - 23:43 #4
Det skal måske også nævnes at hvis du har købt half-life. Så er det mod versionen af counter-strike du skal hente.
Hvis du har købt counter-strike, så er det retail updaten du skal hente. Den nyeste version er 1.5.
Avatar billede lrd Nybegynder
13. juli 2003 - 08:31 #5
Avatar billede lrd Nybegynder
13. juli 2003 - 08:33 #6
Avatar billede lrd Nybegynder
13. juli 2003 - 09:11 #7
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 07:43 #8
Kom nu med noget feedback
Avatar billede lrd Nybegynder
05. august 2003 - 09:23 #9
Kom venligst med feedback