Avatar billede michok Nybegynder
16. august 2003 - 09:27 Der er 21 kommentarer

hjemmeside med serialnumbers

er der nogle der kender en hjemmeside fyldt med serialnumbers..?
Avatar billede fromsej Praktikant
16. august 2003 - 09:31 #1
Avatar billede lap Nybegynder
16. august 2003 - 09:31 #2
www.hp.com findes der serienumre på al deres hardware.

Hvis du spørger efter serienumre til programmer mv. (også kaldet cracks), så er det et ULOVLIGT spørgsmål, og skal lukkes hurtigst muligt - inden du anmeldes.
Avatar billede snowball Novice
16. august 2003 - 09:59 #3
michok: Ifølger Ekspertens regler (http://www.eksperten.dk/regler.phtml) punkt 2.1.16, er det ikke tilladt at spørge om det du lige har spurgt om. Derfor bedes du venligst lukke dette spørgsmål ved selv at lave et svar og derefter acceptere det.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede fangel Nybegynder
16. august 2003 - 10:06 #4
lap => ;)

du kan også finde serienumre på M1 Garand's her:
http://www.fulton-armory.com/tea/m1serial.htm

Morten
Avatar billede lap Nybegynder
16. august 2003 - 10:11 #5
:-)
Avatar billede webcreator Nybegynder
16. august 2003 - 10:15 #6
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2003 - 10:44 #7
Det er faaaarligt det jeg gør nu...

http://www.eksperten.dk/spm/375642 - MON ikke du HAR downloadet CS?

Der bedt om feedback. GIV det!!!
Avatar billede webcreator Nybegynder
16. august 2003 - 11:19 #8
Noget tyder på, at Michok er endnu en træls drengerøv, der ikke har noget seriøst at tage sig til. Ærgeligt at eksperten skal lide under den slags.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. august 2003 - 13:27 #9
Avatar billede halifax Nybegynder
16. august 2003 - 16:20 #10
Jeg vil da gerne svare på dit spørgsmål:
"er der nogle der kender en hjemmeside fyldt med serialnumbers..? "

Ja, jeg kender mange sådanne sider.  :)
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
16. august 2003 - 16:24 #11
Kære Michok - selv om alle de andre siger som de gør, vil jeg gerne hjælpe dig....

På denne side er der masser af serial numre og der er endda en søgefunktion også!!!

S.U. !!!

Held og lykke med det
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
16. august 2003 - 16:25 #12
Avatar billede halifax Nybegynder
16. august 2003 - 16:30 #13
tonnybrandt & oneskarvonly - Helt perfekte sider med serial numbers. Skønt med så kvikke brugere.  :)
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
16. august 2003 - 16:32 #14
:-)
Avatar billede webcreator Nybegynder
16. august 2003 - 16:32 #15
LOL :D
Avatar billede webcreator Nybegynder
16. august 2003 - 16:33 #16
Smider lige et svar :-)
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
16. august 2003 - 16:34 #17
michok så er det vidst snart lukketid samt tid for pointuddeling.... Ja TAK
Avatar billede halifax Nybegynder
16. august 2003 - 20:34 #18
Glem da jeres svar, selv om der er udsat 200 point.
se hvad snowball /coadmin skriver "selv at lave et svar og derefter acceptere det."
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
16. august 2003 - 20:36 #19
øh... - det med point var nu også ment som en joke fra min side af...!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. august 2003 - 09:03 #20
Havde sandelig heller ikke regnet med at få point, for mit "svar", selvom det jo faktisk er et fuldt lovligt svar på det brugeren spørger om *G*
Avatar billede snowball Novice
17. august 2003 - 11:49 #21
Jeg vil generelt anbefale jer at lade være med at lave svar når i skriver i ulovlige spørgsmål. I værste fald kan det ende med at spørger bare accepterer jeres svar, og så kan det blive set på som ulovlig pointoverførsel, hvilket kan ende med at jeres bruger bliver deaktiveret. Nu er dette her dog ikke en af de slemme, men husk venligst på det :)

michok: Det er stadigvæk dig selv der skal ligge et svar og derefter acceptere det - og kun det !

Snowball