Avatar billede lakse Nybegynder
15. februar 2004 - 14:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Efter rep. af win XP virker den ene bruger ikke mere?

Jeg har lavet en rep. af min ene computer. Derefter virker administrator kontoen fint på i min browser. Men min anden brugerkonto virker ikke mere når jeg går på nettet. Hvis jeg skriver adressen direkte ind kommer jeg fint ind på feks. hotmail. Men alle link virker ikke mere og jeg kan heller ikke logge ind på hotmail mere. Der kommer bare en blank side og browseren siger den er færdig med at loade.
Her kommer så det underlige....jeg har en anden computer på samme arbejdsgruppe som har samme problem efter den her repair på min primære computer???
Er der nogen der har en løsning?
Avatar billede donwang Nybegynder
15. februar 2004 - 14:37 #1
Prøv at slette bruger og opret den igen... Tag backup af diverse dokumenter!
Avatar billede lakse Nybegynder
15. februar 2004 - 14:38 #2
har jeg prøvet
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. februar 2004 - 15:19 #3
Det kan være dine link genveje er røget ved rep. Prøv det her:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
Det vil reparere brudte links
Avatar billede lakse Nybegynder
15. februar 2004 - 17:56 #4
jeg mente alle link på internettet:=)
Faktisk alt hvad der er dynamisk på nettet.
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. februar 2004 - 18:13 #5
Ok. Men du har prøvet ovenstående;)
Avatar billede lakse Nybegynder
15. februar 2004 - 19:00 #6
nej...men det kan jeg lige prøve
Avatar billede lakse Nybegynder
15. februar 2004 - 19:17 #7
ok det hjælp ikke. Men jeg kan se nu at det kun er i Internet explorer det er galt. Kan den have taget skade under repair??
Alle andre kontoer virker ikke. Det er kun Administrator kontoen der virker under Internet explorer (browser). Selv om jeg sletter en konto og opretter en ny, samtidigt med at jeg giver den nye konto admin rettigheder, ja så virker det satdig ikke.
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. februar 2004 - 19:42 #8
Skriv i kommando prompt: control userpasswords2 om du kan tilpasse der.
Eller er det, det her, nederst på siden: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_abc.htm
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. februar 2004 - 19:44 #9
Linket duer ikke, men det er det her jeg mener:
Guest Account Cannot Access the Internet on a Dial Up Connection

For users who use the Guest account: After applying this Registry edit, if you use Fast User Switching, you can log on to an account (Limited or Administrator) and establish a Dialup Networking Connection. After the connection is established, you can use Fast User Switching to "switch" to the Guest account and the Guest account will have Internet Access.

To work around this behavior, you need to add the KeepRASConnections value to the Registry.

1. Start the Registry Editor by clicking Start, Run and entering REGEDIT.EXE. Click OK.
2. Expand the HKEY_LOCAL_MACHINE branch and locate the Software\Microsoft\Windows
    NT\CurrentVersion\Winlogon sub-branch.
3. Right click on a blank area of the right pane and select New, String value.
4. Name the new string value: KeepRASConnections
5. Double click the KeepRASConnections value and enter a “1”, without the quotes, for the value data. Click OK.
6. Close the Registry Editor by clicking File, Exit
7. Close all applications and reboot the computer.
8. When the computer has rebooted, log on to a Regular or Administrator User account and establish the Dialup Networking
    Connection.
Avatar billede lakse Nybegynder
16. februar 2004 - 19:24 #10
nej det var ikke det jeg mente...men ellers tak for linket. Her er hvad jeg mener... http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_20859669.html
Avatar billede lakse Nybegynder
11. juni 2004 - 13:32 #11
hmm..
Avatar billede lakse Nybegynder
12. oktober 2004 - 12:23 #12
lukker