Avatar billede elxx Nybegynder
14. april 2004 - 19:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjemmeside links

Jeg skal have markeret nogle links i frontpage. Jeg skal til at lave en menu på min hjemmeside, er der bliver det nødvendigt. Jeg vil ikke have svaret i en html-kode.
Avatar billede nesm Nybegynder
14. april 2004 - 19:38 #1
Noget mere info - tak
Avatar billede elxx Nybegynder
14. april 2004 - 19:44 #2
Jeg skal lave en menu i photoshop. Når jeg sætter den ind i frontpage skal jeg have links. Dvs. at jeg skal fortælle frontpage hvor henne på billedet man skal trykke for at linket bliver aktiveret.
Jeg gjorde det engang i Frontpage 2000. Nu bruger jeg 2003, og kan ikke huske hvordan man gør.
Det er sådan en slags box, eller felt man skal trykke på. Ikke en tekst.
Avatar billede crille Nybegynder
18. april 2004 - 22:12 #3
Jeg tror at det du leder efter er et imagemap. Så vidt jeg ved så kan FrontPage vis godt finde ud af det.

Håber det hjælper.
Avatar billede elxx Nybegynder
19. april 2004 - 04:08 #4
jeg har hele tiden haft på fornemmelsen at frontpage kunne gøre det. Jeg gjorde det jo i fp2000, så mon ikke også at fp2003 er i stand til det ;)
Avatar billede elxx Nybegynder
22. august 2004 - 22:39 #5
et svar :(