Avatar billede egobent Nybegynder
26. juli 2004 - 17:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke downloade fra Gamespot.

Hej hej...

Har et lille problem med min internet explorer og for sin vis også firefox....

Nåh men jeg skal hente en demo ned inde på gamespot, men den gider ikke fordi den siger jeg har en pop-up blocker, har ikke installeret nogle i firefox, men der er jo en i selve firefox, men ved ikke lige hvor man slår den fra... i min IE har jeg en blocker fra Google, men selv om jeg slår den fra siger den stadig der er en, så det er mig umuligt at hente noget ned, hvilket er ret irriterende... nogle som kan hjælpe mig?
Avatar billede egobent Nybegynder
26. juli 2004 - 17:13 #1
Glem det... nu gad den godt... typisk, har siddet og roddet med det i vildt lang tid, laver et indlæg og så vil det godt!! gad vide om computeren bare gør det for at irritere en!! :(
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2004 - 17:20 #2
Du skal lige markere dit navn i boksen, og derefter klikke på Accepter-knappen.