04. marts 2005 - 16:54Der er
7 kommentarer og 1 løsning
Sletning af Norton på win98?
Hejsa
Har et lille problem.
Vi køre med win 98 og har lige sletted Norton antivirus fra computeren. Vi brugte tilføj, fjern programmer. Men nu kommer den med en fejl besked når man starter computeren op. Den skriver at en enheds fil blev ikke fundet og at den heder symevnt.386.
Gå i søg, skriv først norton. Derefter Symantec. Slet hvad du finder. Derefter går du i regedit og gør det samme. Når du har søgt og slettet det første du finder bruger du F3 og sletter indtil den ikke finder mere. Dette er forudsat at du IKKE har andre norton programmer installeret.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.