Avatar billede bjarke-b Nybegynder
29. april 2005 - 19:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Live support system

Jeg leder efter forskellige muligheder/produkter til et live support system hvor det er muligt for kunden at "chatte" med en supporter.

Giv mig en masse links til sådanne produkter
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2005 - 19:05 #1
altså til internt i et firma (en helpdesk) eller til en hjemmeside hvor man kan få support til sine produkter eller til siden o.lign. ??
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
29. april 2005 - 19:17 #2
- kunden beder om live support (hvis en supporter er online)
- supporter der sidder med produktet åbent får en besked om at kunde ønsker support og accepterer
- de har en support chat kørende
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
29. april 2005 - 20:27 #3
Hey Bjarke.
Kig på dette link, der er massere af muligheder.
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Customer_Support/Live_Support/index.html
Avatar billede destiny Nybegynder
07. maj 2005 - 19:01 #4