Klasser som ikke selv indeholder dynamisk allokerede ting er normalt ret nemme - det bliver først sjovt med klasser som i deres constructor allokerer noget som igen i deres constructor allokerer noget - så skal man have meget styr på destructorer
Ja skal man vel lave en copy constructor? Har læst lidt om det, men jeg har aldrig selv været i en situation hvor jeg skulle bruge det. Nok fordi jeg ikke har lavet noget rigtig seriøs med det endnu selvom jeg har brugt lang tid på at sætte mig ind i det, men jeg er rimlig godt med i det. Synes det er et spændende sprog.
Skulle lige til at sige det, da jeg begyndte at kigge på adresserne hvor de blev gemt, og de var ikke de samme. Jamen hvordan får jeg det ødelagt? Eller skal jeg ind og arbejde med refferencer måske? Refund? Ej du beholder bare, tror jeg ikke du dør af. Har alligevel læst så mange tråde igennem her på eksperten.dk hvor du har hjulpet en (og derved også hjulpet mig) Så jeg tror at det er på sin rette plads. Jeg kan så sige at den som kommer med en hjælpende hånd, vil få en ekstra lille belønning.
Nej kunne jo være jeg kunne lave refference til pointeren, så når jeg tilsidst slettede refferencen (Hvis det er mulig når den peger på en pointer) Så ville den slette alt hvad pointeren pegede på.
:) Kunne man ikke lave en klasse som tog den klasse som man vil allokoerer på heapen som argument og derefter kunne man, gennem klassen som har oprettet den anden klasse på heapen, tilgå dens medlemmere? :s
Kan heller ikke følge mig selv. Jeg har bare mange ideer.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.