Avatar billede preet Nybegynder
17. november 2005 - 19:36 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Salg af website

Hej,

Jeg står for at skal afhænde et website, som har besøgende fra adskillige lande, og derfor vil være interessant for folk ikke kun fra DK. Det har ikke så mange besøgende just nu, pga. manglende tid fra min side - men i sin storshedstid var det adskillige tusinde dagligt inde.

Hvor vil I mene det er bedst at annoncere et sådan salg? Siden omhandler har interesse for folk med mobiltelefoner (mest unge).

Peter
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
17. november 2005 - 19:56 #1
Du kunne jo prøve at sætte domainet til salg på selve siden ?
Eller tage kontakt til nogle domæne"hajer" og høre om de var interesserede ?
Speednames osv?
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
17. november 2005 - 19:56 #2
Har før solgt et domæne på selve siden, men det kræver tålmodighed.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
17. november 2005 - 20:00 #3
prøv www.qxl.dk og sæt den pris på du ønsker for det.  Du kan jo derinde feks. sætte en mindste pris på således du ikke kun får 1 kr. for din website.

Der er mange derinde der er til salg.

Held & lykke
Avatar billede nse Nybegynder
17. november 2005 - 23:42 #4
www.sedo.com er også en mulighed, hvis det skal være internationalt..
Avatar billede bongi Novice
17. november 2005 - 23:48 #5
Hvis du vil have fat i flere lande, kan e-bay været stedet for dig, har selv solgt et .com domæne der, og fik faktisk en rigtig god pris, men vær opmærksom på at folk på e-bay først byder for alvor den sidste time auktionen køre.

Held og lykke
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
18. november 2005 - 11:45 #6
Er der nogle tommelfingerregler for hvad man kan håbe på at få i forhold til sitet's omsætning/overskud? Jeg mener hvor lang tid er det rimeligt at en investor skal vente for at få sin investering tilbage på det nuværende omsætningsniveau?
Avatar billede giang Nybegynder
18. november 2005 - 14:33 #7
Sæt sitet til salg på sedo.com og på www.alletiders-internet.dk

Der er jo sådanset ikke noget i vejen for at sætte det til salg flere steder. Så når du ud til flest mulige købere.
Avatar billede preet Nybegynder
19. november 2005 - 16:39 #8
Tak for jeres gode svar. Jeg prøver at kigge på mulighederne!

Hilsen Peter
Avatar billede askhoej Praktikant
21. november 2005 - 13:10 #9
Hvis dit site er på engelsk, så vil jeg klart sætte det tilsalg på Sitepoint som er et af de største webmaster fora der findes: www.sitepoint.com

/askhoej
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
21. november 2005 - 19:46 #10
Hej Peter,

Hvis du ikke har fået solgt domænet endnu vil jeg gerne kigge lidt nærmere på det. Send en email til clausFJERN@roscoe.dk