Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2006 - 15:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Login screen - windows look alike

I et projekt jeg har gang i, hvor brugervenligheden er sat som højeste mål, skal jeg gerne bruge noget flot grafisk materiale.

Da de fleste brugerer benytte Windows, har jeg tænkt at lave det hele i noget windows miljø.

Da jeg ikke selv er grafisk anlagt, vil jeg gerne have fremstillet baggrunden til en login screen.

Jeg havde forestillet mig noget ala det første billede herfra:
http://www.ebrev.info/skaermbilleder/

Men andre forslag modtages gerne.
Det endelige resultat skal jeg bruge i psd format, gerne hvor farver eventuelt kan ændre i de forskellige lag.

Jeg ved ikke hvor mange points sådan et stykke skal koste, men vi starter ved 100. points kan sættes op hvis det er nødvendigt.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2006 - 01:41 #1
Ingen der kan hjælpe med en sådan opgave.
Hvis der er spørgsmål, så fyr endelige løs.
baggrundsbilledet behøver naturligvis ikke være ens med min
henvisning, men blot ment som et udgangspunkt :)
Avatar billede helle100 Nybegynder
15. januar 2006 - 18:00 #2
Noget i den stil?
http://rapidshare.de/files/11104274/Login-CM.jpg.html

I bunden trykker du på "Free" så kommer det nederst på næste side
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2006 - 15:29 #3
Det ser super fint ud.
Er det muligt ligesom på min henvisning at fremhæve kanterne øverst og nederst, ved at lave den lyse farve i det mørke område?

Og er det muligt at ændre samtlige farver bagefter, ved hjælp af blot udfyldning eller gardient ?
Avatar billede helle100 Nybegynder
16. januar 2006 - 17:57 #4
Den kom lige med lidt mere kant på:
http://rapidshare.de/files/11170148/Login-CM-2.jpg.html
Som den er lige nu, skulle det ikke være noget problem at ændre farverne
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2006 - 17:59 #5
Det er jo helt perfekt.
Kast psdén op, og du får points :)
Avatar billede helle100 Nybegynder
16. januar 2006 - 21:44 #6
Har du en e-mail jeg kan sende den til?
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2006 - 21:50 #7
Smid den til mail@cypermann.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2006 - 22:02 #8
Jeg takker og bukker for hjælpen.
Avatar billede helle100 Nybegynder
16. januar 2006 - 23:00 #9
Var så lidt :o)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
19. januar 2006 - 16:57 #10
Man plejer at sige: "Imitation is the sincerest form of flattery".

Så mange tak herfra.. det er værdsat ;-)