Avatar billede tricky Nybegynder
29. maj 2006 - 21:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Viderestilles til et tilfældigt link hver gang siden loader

Hej Eksperter,

Jeg har brug for at kunne åbne en side, der når den åbnes, automatisk viderestiller til en tilfældig side, som den tilfældigt skal vælge ud fra en liste.

Kan det gøres med JavaScript el. lign. Og i givet fald hvordan?

Eller kan det gøres på andre måder?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. maj 2006 - 21:17 #1
Ja, det er JavaScript.
Flyt dit spørgsmål til: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori.
Avatar billede tricky Nybegynder
29. maj 2006 - 21:27 #2
-
Avatar billede tricky Nybegynder
29. maj 2006 - 21:27 #3
Tak!