Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
17. februar 2008 - 21:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Har du idéEN?

Vi er 4 gutter i en webgruppe, som har kompetencer indenfor grafisk design, projektledelse og udvikling (primært .net).

Vi holder nogle møder og vender alle de idéer til en internetside, vi har fået - men endnu er idéEN endnu ikke dukket op.

Sidder du med en idé, et behov, en tanke eller andet, du har haft på hjernen noget tid - og tror du, der er basis for at basere en side på det, så kontakt os gerne. Vi har udviklingsresurserne til at lave det - men vi mangler idéEN :)

Du er velkommen til at skrive din idé her i tråden - finder vi idéen, uddeler vi gerne point og skal selvfølgelig høre mere om den. Du er også velkommen til at skrive direkte til numzie snabela gmail punktum com, hvis du mener, at din idé er for omfattende til at kunne placeres i en tråd (jf reglementet skal idéen dog nævnes her i tråden for at kunne give point.)

Vi håber at høre fra dig!
Avatar billede jkampmann Nybegynder
20. februar 2008 - 10:11 #1
Tror ikke du skal regne med nogle som os giver et unikt koncept til jer. Skam jer
Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
20. februar 2008 - 10:55 #2
Det kunne jo være, at nogen sad med en idé, men som ikke selv havde resurserne, modet eller økonomien til det.

Men det lader ikke til at være tilfældet.
Avatar billede jkampmann Nybegynder
20. februar 2008 - 10:57 #3
Du bør de kontakte dig over e-mail eller telefon. Her kan alle stjæle idéen - kan du ikke selv se det?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
23. april 2008 - 20:27 #4
Er I stadig på, kennethbon.dk?