Avatar billede seamaster Nybegynder
06. marts 2008 - 12:12 Der er 5 kommentarer

Internet Explorer 8 Beta 1 problemer.

Hej.

Jeg har lige downloadet den nye beta version af IE 8, som nu har resulteret i, at IE nu hele tiden lukker ned med fejlmelding.

Jeg har prøvet at downloade IE 7 igen for at afhjælpe problemet, men version kan ikke installeres da meldingen "kan ikke installere da nyere version er installeret" kommer frem.

Hvad gør jeg?

Vh Claus L.
Avatar billede tonygk Nybegynder
06. marts 2008 - 12:28 #1
Du skal først afinstallere ver. 8. Det ruller selv tilbage til den tigligere verion.
Der kan muligvis forkomme nogle fejl, og det kan du rette med at installere ver. 7 igen.
Avatar billede gurly Praktikant
06. marts 2008 - 12:56 #2
Beta betyder den ikke er færdig udviklet, og kan indeholde fejl
Avatar billede seamaster Nybegynder
06. marts 2008 - 13:20 #3
Jo det er klart, Beta vil altid betyde fejl, men man forventer jo heller ikke, at programmet lukker ned hele tiden. Når jeg åbner mine favoritter lukker IE ned.

Jeg har afinstaleret IE8 og geninstalleret IE7 så nu er alt tilbage til det gamle.
Avatar billede gurly Praktikant
06. marts 2008 - 14:26 #4
man ved hvad man har men ikke hvad man får, er det ikke sådan man sige c",)
Avatar billede tonygk Nybegynder
06. marts 2008 - 15:09 #5
Er det alt som skal være, må du gerne smide et point her så...  ;--))