Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. oktober 2008 - 23:24 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

hvor gemmes Windows-opdateringsfiler?

Når Windows opdaterer sig bliver der hentet installationsfiler til computeren. Bliver disse filer slettet af sig selv når de er kørt eller kan man finde dem på drevet og slette dem?
Avatar billede tiger_dk Mester
12. oktober 2008 - 23:40 #1
de gemme som regel på et andet drev en C drevet, ved mig er det D drevet, da det er en anden harddisk !
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. oktober 2008 - 23:52 #2
hmm det undrer mig bare, at selv om jeg ikke installerer eller gemmer noget som helst på det drev Windows ligger, så bliver der mindre og mindre plads på drevet, gik ud fra, at det var installationsfilerne til Windows der blev gemt der og dermed fyldte op
13. oktober 2008 - 00:11 #3
Systemgendannelsespunkterne !!!

Samt diverse TEMP filer/mapper; derfor prøv at måle/optæle før og efter denne ->
Hent den lille batfil, dobbeltklik på filen, og der går et split sek. Så er temp renset.
www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat
13. oktober 2008 - 00:13 #4
C:\WINDOWS\$Nt*
Jeg har >2 Gb der.
PS: Skjulte/system mapper...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. oktober 2008 - 00:27 #5
kan jeg bare slette filerne i
C:\WINDOWS\$Nt*
Avatar billede hcma Novice
13. oktober 2008 - 01:35 #6
alle de C:\WINDOWS\$Nt* du har liggende, kan du roligt slette. De bruges kun til at afinstallere updates; og det gør man normalt ikke :o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. oktober 2008 - 22:38 #7
karise_larry og hcma kan i ikke lægge svar?
16. oktober 2008 - 06:38 #8
Derefter kan registreringsdatabase oprydning anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Så slettes bla. de 'keys' der pejer på nævnte C:\WINDOWS\$Nt*
16. oktober 2008 - 06:38 #9
Ping...
(det var et [svar]...)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. oktober 2008 - 21:08 #10
CCleaner er kørt adskillige gange belært af tidligere erfaring;-)

venter lige og ser om ikke hcma lææger et svar
Avatar billede hcma Novice
16. oktober 2008 - 21:31 #11
er lige kommet hjem fra arbejde (langt væk herfra)
svar  :o)