Avatar billede mathias666 Nybegynder
20. oktober 2008 - 19:01 Der er 11 kommentarer

kan ikke åbne sendte ting

Hej:D

jeg har det problem at jeg ikke kan åbne de f.eks. sange jeg får sendt til min computer. Har kun oplevet det ske, i msn og windows live mail.

håber nogle har en måde jeg kan fikse det på.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2008 - 19:54 #1
Hvilken fil-type drejer det sig om?
Avatar billede mathias666 Nybegynder
20. oktober 2008 - 21:08 #2
det er lydfiler i det hele taget
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2008 - 22:27 #3
Kan du hvis du gemmer filerne på computeren?
Får du en fejlmelding, eller hvad sker der når du prøver?
Du bliver nødt til at komme med lidt oplysninger om problemet, ellers famler vi jo rundt i mørke.  :-)
Avatar billede mathias666 Nybegynder
21. oktober 2008 - 14:31 #4
DEr kommer en windows sikkerhedsadvarsel
I den står der er filen er fastslået som skadelig for min com. Windows har blokeret adgang til filen for at beskytte min computer.

men problemet er at den blokere alle, selvom der ikke ër noget snavs i
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2008 - 14:50 #5
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2008 - 14:51 #6
Hvis ikke, så skriv lige den sikkerhedsadvarsel ordret herind...
Avatar billede mathias666 Nybegynder
28. oktober 2008 - 09:51 #7
Jeg tror ikke det er det der blokere. tror også det er til vista, det ved jeg ikke om gør en forskel?

Men her kommer den ordret så:

Windows-sikkerhedsadvarsel

Windows har fastslået, at denne fil potentielt kan beskadige computeren.
Windows har blokeret adgangen til filen for at hjælpe med at beskytte din computer.

Navn: fall out boy - Hum hallalujah.mp3

Hvordan hjælpe dette med at beskytte min computer?

OK
Avatar billede vejmand Juniormester
28. oktober 2008 - 11:58 #8
Prøv om dette virker, det har jeg set anvendt ved andre filtyper:
Højreklik på filen -> Egenskaber -> Generelt -> Fjern blokering.
Avatar billede mathias666 Nybegynder
03. november 2008 - 18:34 #9
der sker ikke noget når jeg højreklikker på filen.

Ps. har fået lavet det inde i mails, men det når de bliver sendt vi messenger der er problemet nu
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2009 - 20:31 #10
du skal vist gemme filen før du kan højreklikke...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2009 - 20:32 #11
Hov glem den kommentar...
Eksperten er vist bagefter med mails.... :)