Avatar billede 47power Nybegynder
22. december 2008 - 01:32 Der er 3 kommentarer

At få gang i siden

Har tit tænkt på at hvis nu man lavede en dynamisk hjemmeside - hvor brugere skal tilføjet indholdet, Sådan en hjemmeside starter jo med en tom database.

Når databasen er tom, er hjemmesiden det også, og hvordan skulle den så kunne fange brugerens interesse, og hvorfor skulle brugeren så "tilføje" noget til hjemmesiden?

Så vil en hjemmeside jo aldrig blive til noget. Altså, hvordan starter man en hjemmeside op?
Avatar billede nwn Nybegynder
22. december 2008 - 02:02 #1
Det kræver som regel kun 2 ting, at få gang i en hjemmeside. Den første er, at du selv får tilføjet en masse brugbart og interessant til databasen, således at besøgende får lyst til at bruge tid på din side. Den anden ting er markedsføring. Du kan vælge at tilføje din hjemmeside til en masse andre hjemmesider, hvor du skriver nøgleord og beskrivelser. Du kan så også vælge at bruge penge på at få reklamer sat op, på andre hjemmeside der allerede har en masse besøgende.

Det er din vej frem (=
Avatar billede 47power Nybegynder
28. december 2008 - 20:30 #2
kast en svar
Avatar billede nwn Nybegynder
28. december 2008 - 21:25 #3
Det lyder ikke til du har yderligere spørgsmål omkring det, i så fald, et svar.