Avatar billede kasperjensen Nybegynder
26. december 2008 - 19:43 Der er 6 kommentarer

Stort og aktivt fodbolds forum ønskes solgt

Hej.
Et af de store og seriøse fodbolds site på dansk ønsker ny ejer.

Grundet ny stilling på min arbejdsplads har jeg ikke længere tid til at, køre det site mere.

skriv venligst en e-mail til mig og jeg kontakter jer med infomation omkring url til sitet.
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. december 2008 - 20:44 #1
Send gerne info til pl snabela nordiccall punktum dk
Avatar billede mstorgaard Praktikant
26. december 2008 - 20:50 #2
Jeg vil også gerne have info på: mail snabela m2s punktum dk
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
26. december 2008 - 21:11 #3
mail sendt til bacardil og mstorgaard
Avatar billede giang Nybegynder
27. december 2008 - 10:27 #4
Send mig en mail på dsl500715 snabela vip punktum cybercity punktum dk
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
27. december 2008 - 11:07 #5
giang - mail sendt
Avatar billede hoeks Nybegynder
11. januar 2009 - 19:40 #6
Vil også gerne høre om det. Gerne nogle konkrete tal. Mail mig på rasmus[at]hoeks punktum dk