Avatar billede WPCS Nybegynder
16. juli 2009 - 20:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ikke komme på nettet

Har sidder med en bærbar jeg ikke kan få på nettet, hverken med LAN eller trådløst.
Har forsøgt at skifte LAN-kabel, den vedkender at det bliver sat i.

Den har XP SP3.
Har forsøgt at tilgå trådløst både via Windows og via Fujitsu Siemens egen Odyssey Client.
Den tilsutter med Odessey, men ikke med Windows, der står den bare og forsøger at logge på.
Jeg har fjernet TDC Sikkerhedspakke (F-Secure), nulstillet winsock og firewall.
Den får ingen IP, hverken LAN eller trådløs.

Et eller andet virker som om det blokerer fuldstændigt.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Krudter1993 Novice
16. juli 2009 - 21:37 #1
Jeg ville få en ny router (Hvis du har det), eller så ville jeg sende min computer til repration
16. juli 2009 - 21:45 #2
For at dele problemet på midten: Prøv med en anden putter på samme net/kabel ?
Avatar billede WPCS Nybegynder
17. juli 2009 - 04:48 #3
Det var ikke netforbindelsen den var gal med, min anden puter gik fint på både LAN og wireless.

Det eneste der var at gøre var at lave en Systemgendannelse, det løste problemet?!
Avatar billede WPCS Nybegynder
11. september 2009 - 07:43 #4
karise_larry smider du et svar (point)?
11. september 2009 - 09:19 #5
Ping...