Avatar billede Kasper-ON Nybegynder
28. juli 2009 - 23:21 Der er 7 kommentarer

Magento - skabelon til nyhedsbrev

Hej

Er der nogle som har en simpel skabelon til et nyhedsbrev i Magento eller kan lave en?
Jeg kan ikke selv lave en skabelon, og har derfor brug for lidt hjælp. Det skal blot være et simpelt nyhedsbrev med lidt tekst og nogle få billeder.
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. juli 2009 - 23:29 #1
Er det ikke bare en almindelig HTML kode der skal bruges?
Avatar billede Kasper-ON Nybegynder
29. juli 2009 - 21:27 #2
Jo - det går jeg ud fra.
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. juli 2009 - 22:03 #3
Du kan lave det i en html editor hvis det ikke skal være noget hvor det er pænt med ramme rundt om og grafisk udseende. Men bare hvor det er tekst og evt. et par billeder
Avatar billede Kasper-ON Nybegynder
21. august 2009 - 13:47 #4
Jeg har ikke forstand på, hvordan man gør dette, så hvis der er én som kan lave en skabelon med nogle billeder og tekst, så kan jeg godt selv ændre i det.

Så er der nogen som kan hjælpe med at lave en skabelon, så jeg har noget at arbejde ud fra, vil det være en kæmpe hjælp.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. august 2009 - 00:00 #5
Kan sørger for at der bliver lavet en skabelon helt efter dine ønsker for 250 kroner, hvis du kan leve med at vi indsætter den som template for vores brugere dog uden dine tekster/logo.

Den laves så du er tilfreds og koster normalt 3200 kroner, hvis du ikke er interesseret i at give lidt så vil jeg anbefale dig at finde en gratis template og arbejde lidt med den.
Avatar billede Kasper-ON Nybegynder
25. august 2009 - 08:38 #6
Tak for tilbuddet. Hvor kan man finde gratis templates?
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. august 2009 - 08:45 #7