Avatar billede vhanspige Nybegynder
09. august 2009 - 17:02 Der er 5 kommentarer

annoncering

Hejsa

jeg vil høre om der er nogen som kender nogen gode sider hvor man kan annoncere for en point hjemmeside. Alderen er mellem 15-25 år. Point siden handler om film.
vil helst ikke give alt for mange penge for det.

håber i kan hjælpe mig?

mvh Ina
Avatar billede Dennisvinkler Nybegynder
12. august 2009 - 11:17 #1
Jeg ved at andre pointsites har succes med at have en facebook side. Det er gratis for dig, og når du har fået lavet en god side som folk gider at være medlem af, så kan du reklamere billigt for den på facebook.

Held og lykke
Avatar billede vhanspige Nybegynder
12. august 2009 - 11:24 #2
Det er ikke gratis på facebook. :)
Kender en som brugte 100 kr om dagen.
Og har hørt at pointshop.dk bruger 2000kr om dagen.
Derfor ville jeg høre om der var andre steder hvor det ikke var så dyrt igen.

mvh Ina
Avatar billede Dennisvinkler Nybegynder
12. august 2009 - 14:48 #3
Jo, at have en facebook side for dit site koster ikke noget, men det koster selvfølgelig hvis du skal reklamere, men det kan gøres meget billigt og effiktivt, hvis du gør det rigtig.
Avatar billede vhanspige Nybegynder
12. august 2009 - 17:31 #4
hvor har du tænkt dig at jeg skulle reklamere for den uden det koster penge på facebook. Skrive det i mit humør?
Hvis man skal reklamere for den ude i siden hvor alle reklamerne står så koster det vildt meget.
mvh ina
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2009 - 12:08 #5
Det skal du heller ikke. Du skal i stedet for håbe på mund-til-mund, eller nærmere facebookprofil-til-facebookprofil princippet. Hvis folk er glade for din side inviterer de også deres venner, og folk har gennerelt rigtig mange venner på Facebook.