Avatar billede ladekarls Juniormester
24. august 2009 - 00:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad er forskellen på disse to?

Jeg skal have mig en NAS lagringsserver. Den skal kunne afspille HD-film, musik og billeder på mit tv gennem min Apple Mac Mini.

Jeg tror, jeg skal vælge en af disse to, men kan ikke finde ud af hvilken jeg skal vælge, da de koster ca. lige meget!

Hvilken er bedst til mit formål og hvorfor:

http://www.synology.com/enu/products/DS209/index.php

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=385332&q=synology&sp=all

Burde jeg vælge en anden lagringsserver? Jeg vil give 2000 kr.

Tak for din hjælp.
Avatar billede josl Nybegynder
24. august 2009 - 00:22 #1
jeg har en synology ds 207+ til salg for 1500 kr hvis det er
Avatar billede ladekarls Juniormester
24. august 2009 - 00:33 #2
Nu er dette jo off-topic! Hvorfor sælger du den? Hvor gammel er den? Medfølger der kvittering?
Avatar billede josl Nybegynder
24. august 2009 - 08:31 #3
fordi jeg har købt en større moddel, ja der er kvittering med, da den er fra jan mdr i år
Avatar billede ladekarls Juniormester
24. august 2009 - 19:20 #4
Er der ingen der kan hjælpe mig?
Avatar billede ladekarls Juniormester
24. august 2009 - 22:05 #5
Jeg vil give dig 1200 kr. for den - forudsat den virker :-)
Avatar billede josl Nybegynder
25. august 2009 - 08:51 #6
den virker og jeg har sagt min pris, du kan kontakte mig på js_larsen@hotmail.com
Avatar billede ladekarls Juniormester
27. august 2009 - 10:54 #7
Du har fået en mail...
Avatar billede ladekarls Juniormester
27. august 2009 - 10:55 #8
Svar