Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
19. december 2009 - 16:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Firewall blokerer browsere

Jeg er en uafaren bruger, af AVG Internet Security 9.0.
AVG Interrnet Security 9.0 har også en firewall tilhørende, som har forudsaget mig en masse problemer.

Den har pludselig bestemt sig for at spære for de forskellige browsere jeg bruger, så de ikke kan vise alle de eksisterende sider.
Findes der ikke en måde, at man kan tillade de forskellige programmer kører.

Jeg har også lige et andet spørgsmål vedrørende firewalls.
Hvilken firewall er den bedste som er på markedet på nuværende tidspunkt.

Købe: ( Bedste købe Firewall )

Free: ( Bedste FREE Firewall )

Venlig hilsen
Larss_Schutt
Avatar billede off-line Nybegynder
19. december 2009 - 16:24 #1
Her kan du få en vurdering. Du kan også skifte til betalings prog.
http://www.spywarefri.dk/gratis-programmer/
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 16:26 #2
Hej Lars. Kan du ikke deaktivere firewallen i programvinduet, og så prøve at køre med Vista's egen firewall?
Med hensyn til firewall, så bruger jeg Zonealarm pro 9.1 sammen med AVG pro 8,5. Og jeg har aldrig haft prob med det. Kører dog "kun" XP Pro, så jeg har ikke erfaringer fra andre styresystemer.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
19. december 2009 - 16:39 #3
Off-line? Jeg kører da også med betalingsprogram.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
19. december 2009 - 16:42 #4
220?
Den Zonealaram firewall, som du kører med - Er det den allernyeste de har?
Avatar billede f-arn Guru
19. december 2009 - 16:50 #5
Hvis du går herind kan du hente en bruger manual:
http://www.avg.com/us-en/download-documentation
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 16:54 #6
Nej det er en jeg fik for et års tid siden. Da hed den 8,0 mener jeg (er blevet opdateret til 9,0). Men jeg har hele tiden brugt Zonealarm sammen med AVG 8,5 pro. Tror i daglig brug, at Zonealarm free er en god nok firewall, men der er andre alternativer som off-line også er inde på.
Nyt billede off-line nice!!
Avatar billede off-line Nybegynder
19. december 2009 - 17:06 #7
Lars_Schutt
Jeg forstod, at du også var interesseret i en gratis firewall.
Derfor henvisningen. Comodo går for at være den bedste gratis
firewall. Men de skriver på spywarefri, at de ikke anbefaler den
til dem, som ikke har kendskab til firewalls. Så med mindre, du
vil sætte dig ind i, hvordan det fungere, er jeg enig i, at
Zonealrm er rigtig god. Har den selv, sammen med Avast antivirus.

220661
Takker:)
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
19. december 2009 - 17:42 #8
Hej igen.

Jeg har nu deaktiveret min AVG Firewall, og fået downloadet Zonealarms FREE Firewall.
Alt kører bare perfekt, og det hele går som smurt.

Jeg ved ikke hvem af jer, der skal have pointene, så hvis i begge gider at læsse et svar ville det være dejligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 17:48 #9
Der kommer svar her.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. december 2009 - 00:38 #10
Jeg regner ikke med, at den anden er mig. Men da spørgsmålet
ikke er lukket, melder jeg for en sikkerheds skyld ud, at jeg
ikke ønsker point:)
Avatar billede off-line Nybegynder
29. december 2009 - 19:03 #11
Afmelder tråden.