Avatar billede Mikker Praktikant
25. januar 2010 - 20:03 Der er 1 løsning

WPF mangler intellisense

Kære Eksperter

Jeg er lige gået igang med at kigge på WPF, og skulle til at lave min første vha. VS 2008 pro, men jeg kan simpelthen ikke få intellisensen til at virke :(

Jeg har kørt en Repair og tjekket reg-nøglen C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\MSEnv\TextMgrP.dll (Som er det rigtige sted). Men jeg kan ikke finde wpfe.xsd nogen steder på min harddisk. Ellers ville jeg prøve at kopiere den til C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 8\Xml\Schemas

Håber nogen kan hjælpe.

/Michael
Avatar billede Mikker Praktikant
25. januar 2010 - 22:16 #1
Så fandt jeg en løsning:

devenv.exe /ResetSkipPkgs  (Skal køres fra Visual Studio 2008 Command Prompt)

/Michael