Avatar billede sago Nybegynder
23. august 2010 - 17:09 Der er 1 kommentar

Administrering af mange domæners DNS?

Hej,

Jeg kan snart komme ud i noget hvor jeg skal administrere mange domæners DNS.

Jeg vil gerne have et system der er let at administrere. F. eks. vil jeg meget gerne kunne opstille "skabeloner", så nye domæner altid peger på visse servere osv.

Er der nogen der kan anbefale noget godt? Jeg bruger i dag GratisDNS, men tiden er desværre løbet fra deres kontrolpanel. Jeg ville ikke kunne bruge det til rigtig mange domæner i hverdagen.

Jeg har ikke selv kunnet finde noget godt, jeg håber i kender noget. På forhånd tak.
Avatar billede leif Seniormester
26. august 2010 - 09:14 #1
Hvordan mener du deres Kontrolpanel er løbet fra tiden ?

Der har du lige netop Template/Skabelon håndtering hvis domænerne skal bruge samme indstillinger