Avatar billede teisvh Praktikant
21. september 2010 - 19:12 Der er 35 kommentarer

Pc opfører sig underligt - måske virus?

Hej.

Jeg har for nyligt fået et problem med min computer.
Det der sker er at når den skal åbne et fullscreen program, fx et spil, kan jeg sidde og vente 5 minutter eller deromkring uden der sker noget.
Når jeg skal defragmentere fx, og den skal have tilladelse, så bliver skærmen sort i et halvt minut indtil meddelelsen kommer op, og så bliver skærmen sort igen i et halvt minut, efter jeg har trykket.
Musen fryser også tit, når computeren fryser.

Jeg tænker lidt på om der mon er kommet noget snavs ind på min computer.

Hijackthis log:

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Ink\TabTip32.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe
C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files (x86)\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Users\Teis VH\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\x86\SetPoint32.exe
C:\hp\support\hpsysdrv.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\TSMAgent.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\Applets\LCDMedia.exe
C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Program Files (x86)\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Media\DVD\DVDAgent.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\KBD\kbd.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=91&bd=Pavilion&pf=cndt
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/ig?hl=da
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
O2 - BHO: AOL Toolbar BHO - {7C554162-8CB7-45A4-B8F4-8EA1C75885F9} - C:\Program Files (x86)\AOL\AOL Verktygsfält 5.0\aoltb.dll
O2 - BHO: ZoneAlarm Security Engine Registrar - {8A4A36C2-0535-4D2C-BD3D-496CB7EED6E3} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\WOW64\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\5.5.5126.1836\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: AOL Toolbar - {DE9C389F-3316-41A7-809B-AA305ED9D922} - C:\Program Files (x86)\AOL\AOL Verktygsfält 5.0\aoltb.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
O3 - Toolbar: ZoneAlarm Security Engine - {EE2AC4E5-B0B0-4EC6-88A9-BCA1A32AB107} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\WOW64\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer for HP TouchSmart] "c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Health Check Scheduler] c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\HPHC_Scheduler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\hp\support\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\KBD\KbdStub.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [OsdMaestro] c:\Program Files\Hewlett-Packard\On-Screen OSD Indicator\OSD64.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TSMAgent] "c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\TSMAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GoShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\6.0"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePDIRShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\PowerDirector\7.0"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePSTShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\CyberLink DVD Suite Deluxe\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\CyberLink DVD Suite Deluxe" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerStarter"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [ATICustomerCare] "C:\Program Files (x86)\ATI\ATICustomerCare\ATICustomerCare.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ZoneAlarm Client] "C:\Program Files (x86)\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\program files (x86)\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RocketDock] "C:\Program Files (x86)\RocketDock\RocketDock.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: CurseClientStartup.ccip
O4 - Startup: Dropbox.lnk = Teis VH\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: Rainmeter.lnk = C:\Program Files\Rainmeter\Rainmeter.exe
O8 - Extra context menu item: &AOL Toolbar-søgning - C:\ProgramData\AOL\ieToolbar\resources\da-DK\local\search.html
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_89D8574934B26AC4.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: HP Easy Backup Button Service (HPBtnSrv) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Easy Backup\HPBtnSrv.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ZoneAlarm Toolbar IswSvc (IswSvc) - Check Point Software Technologies - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\IswSvc.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: SBSD Security Center Service (SBSDWSCService) - Safer Networking Ltd. - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDWinSec.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TabletServicePen - Unknown owner - C:\Windows\system32\Pen_Tablet.exe (file missing)
O23 - Service: TeamViewer 5 (TeamViewer5) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version5\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Check Point Software Technologies LTD - C:\Windows\SysWOW64\ZoneLabs\vsmon.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 14924 bytes

Nogen der gider at tjekke den?

Kører forresten Windows 7 Home Premium 64bit
21. september 2010 - 19:30 #1
Generelt (har nok ikke noget med 'fejlen' at gøre ...):

Afinstall
* AOL Toolbar
* TeamViewer
* Bonjour tjeneste (Bonjour Service)
* [Steam] (Eller bruger du dette hele tiden ?)

---

Hvilket aktivt / seriøst Sikkerhedsprogram bruger du ?

---

Skal have toppen af loggen med !

---

Selvom du 'kun' bruger Firefox'; SKAL din IE være opdateret via WindowsUpdate !!!

---
Avatar billede haverslev Novice
21. september 2010 - 19:35 #2
Nu er det ikke hele logge der er kopieret herind og der er åbenbart ikke et AKTIVT antivirus program på den maskine, så

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede haverslev Novice
21. september 2010 - 19:36 #3
Nååå, kom for sent ;-)
Avatar billede teisvh Praktikant
21. september 2010 - 19:41 #4
Steam vil jeg helst ikke afinstallere, da jeg bruger det hele tiden.

Som antivirus program bruger jeg Microsoft Security Essential.

IE skulle være opdateret. Kan i hvert fald ikke finde nogen updates til det i Windows Update.

Ny highjackthis log:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Ink\TabTip32.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe
C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files (x86)\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Users\Teis VH\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\x86\SetPoint32.exe
C:\hp\support\hpsysdrv.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\TSMAgent.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\Applets\LCDMedia.exe
C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Program Files (x86)\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Media\DVD\DVDAgent.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\KBD\kbd.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=91&bd=Pavilion&pf=cndt
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/ig?hl=da
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
O2 - BHO: ZoneAlarm Security Engine Registrar - {8A4A36C2-0535-4D2C-BD3D-496CB7EED6E3} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\WOW64\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\5.5.5126.1836\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
O3 - Toolbar: ZoneAlarm Security Engine - {EE2AC4E5-B0B0-4EC6-88A9-BCA1A32AB107} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\WOW64\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer for HP TouchSmart] "c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Health Check Scheduler] c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\HPHC_Scheduler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\hp\support\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\KBD\KbdStub.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [OsdMaestro] c:\Program Files\Hewlett-Packard\On-Screen OSD Indicator\OSD64.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TSMAgent] "c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\TSMAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GoShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\6.0"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePDIRShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\PowerDirector\7.0"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePSTShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\CyberLink DVD Suite Deluxe\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\CyberLink DVD Suite Deluxe" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerStarter"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [ATICustomerCare] "C:\Program Files (x86)\ATI\ATICustomerCare\ATICustomerCare.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ZoneAlarm Client] "C:\Program Files (x86)\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\program files (x86)\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RocketDock] "C:\Program Files (x86)\RocketDock\RocketDock.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: CurseClientStartup.ccip
O4 - Startup: Dropbox.lnk = Teis VH\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: Rainmeter.lnk = C:\Program Files\Rainmeter\Rainmeter.exe
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_89D8574934B26AC4.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: HP Easy Backup Button Service (HPBtnSrv) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Easy Backup\HPBtnSrv.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ZoneAlarm Toolbar IswSvc (IswSvc) - Check Point Software Technologies - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\IswSvc.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: SBSD Security Center Service (SBSDWSCService) - Safer Networking Ltd. - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDWinSec.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TabletServicePen - Unknown owner - C:\Windows\system32\Pen_Tablet.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Check Point Software Technologies LTD - C:\Windows\SysWOW64\ZoneLabs\vsmon.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 14212 bytes
Avatar billede teisvh Praktikant
21. september 2010 - 20:36 #5
Skriver lige en ny HJT log, når malwarebyte er færdig :)
21. september 2010 - 20:42 #6
Hmmm....

...Som antivirus program bruger jeg Microsoft Security Essential...

Så burde
[MSSE] "c:\Program Files\Microsoft Security Essentials\msseces.exe"
jo være at finde i loggen ???

(Eller er jeg 'blind' ?)

---

Iøvrigt CCleaner + MalwareBytes proceduren som beskrevet i #2 !!!
Avatar billede 220661 Ekspert
21. september 2010 - 21:00 #7
#6 Nej jeg kan heller ikke se den??
Avatar billede teisvh Praktikant
21. september 2010 - 21:55 #8
Jeg ved ikke hvorfor MSE ikke bliver vist i loggen. Men jeg har det installeret, og det kører, og det finder ikke noget.

Her er malwarebytes loggen:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.46
www.malwarebytes.org

Database version: 4666

Windows 6.1.7600
Internet Explorer 8.0.7600.16385

mbam-log-2010-09-21 (21-47-52).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|J:\|)
Objekter skannet: 349266
Tid gået: 1 time(e), 20 minut(ter), 27 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Og her er den nye HJT log:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Ink\TabTip32.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe
C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files (x86)\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Users\Teis VH\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\x86\SetPoint32.exe
C:\hp\support\hpsysdrv.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\TSMAgent.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\Applets\LCDMedia.exe
C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Program Files (x86)\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Media\DVD\DVDAgent.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\KBD\kbd.exe
C:\Users\Teis VH\Documents\Programmer\Sikkerhed\HighjackThis\HijackThis.lnk.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=91&bd=Pavilion&pf=cndt
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/ig?hl=da
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
O2 - BHO: ZoneAlarm Security Engine Registrar - {8A4A36C2-0535-4D2C-BD3D-496CB7EED6E3} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\WOW64\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\5.5.5126.1836\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
O3 - Toolbar: ZoneAlarm Security Engine - {EE2AC4E5-B0B0-4EC6-88A9-BCA1A32AB107} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\WOW64\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer for HP TouchSmart] "c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Health Check Scheduler] c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\HPHC_Scheduler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\hp\support\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\KBD\KbdStub.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [OsdMaestro] c:\Program Files\Hewlett-Packard\On-Screen OSD Indicator\OSD64.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TSMAgent] "c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\TSMAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GoShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\6.0"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePDIRShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\PowerDirector\7.0"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePSTShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\CyberLink DVD Suite Deluxe\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\CyberLink DVD Suite Deluxe" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerStarter"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [ATICustomerCare] "C:\Program Files (x86)\ATI\ATICustomerCare\ATICustomerCare.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ZoneAlarm Client] "C:\Program Files (x86)\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\program files (x86)\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RocketDock] "C:\Program Files (x86)\RocketDock\RocketDock.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: CurseClientStartup.ccip
O4 - Startup: Dropbox.lnk = Teis VH\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: Rainmeter.lnk = C:\Program Files\Rainmeter\Rainmeter.exe
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_89D8574934B26AC4.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: HP Easy Backup Button Service (HPBtnSrv) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Easy Backup\HPBtnSrv.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ZoneAlarm Toolbar IswSvc (IswSvc) - Check Point Software Technologies - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\IswSvc.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: SBSD Security Center Service (SBSDWSCService) - Safer Networking Ltd. - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDWinSec.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TabletServicePen - Unknown owner - C:\Windows\system32\Pen_Tablet.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Check Point Software Technologies LTD - C:\Windows\SysWOW64\ZoneLabs\vsmon.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 14249 bytes
21. september 2010 - 22:10 #9
Kan 'stadig' ikke se den MSE ?

.... så synes jeg du skal
AFINSTALL MSE (som du kun skriver/siger du har instaleret)
Genstart
INSTALL MSE (og lade den blive opdateret!)

Og SÅ se om den dukker op i loggen ???
Avatar billede teisvh Praktikant
21. september 2010 - 22:36 #10
Ny log efter reinstall af MSE:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Ink\TabTip32.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe
C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files (x86)\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe
C:\Users\Teis VH\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\hp\support\hpsysdrv.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\TSMAgent.exe
C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\Applets\LCDMedia.exe
C:\Program Files (x86)\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\x86\SetPoint32.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe
c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Media\DVD\DVDAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\KBD\kbd.exe
C:\Users\Teis VH\Documents\Programmer\Sikkerhed\HighjackThis\HijackThis.lnk.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=91&bd=Pavilion&pf=cndt
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/ig?hl=da
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
O2 - BHO: ZoneAlarm Security Engine Registrar - {8A4A36C2-0535-4D2C-BD3D-496CB7EED6E3} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\WOW64\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\5.5.5126.1836\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: ZoneAlarm Toolbar - {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - C:\Program Files (x86)\ZoneAlarm\tbZone.dll
O3 - Toolbar: ZoneAlarm Security Engine - {EE2AC4E5-B0B0-4EC6-88A9-BCA1A32AB107} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\WOW64\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [CLMLServer for HP TouchSmart] "c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Health Check Scheduler] c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\HPHC_Scheduler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\hp\support\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\KBD\KbdStub.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [OsdMaestro] c:\Program Files\Hewlett-Packard\On-Screen OSD Indicator\OSD64.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TSMAgent] "c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\TSMAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GoShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\6.0"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePDIRShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\PowerDirector\7.0"
O4 - HKLM\..\Run: [UpdatePSTShortCut] "c:\Program Files (x86)\CyberLink\CyberLink DVD Suite Deluxe\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "c:\Program Files (x86)\CyberLink\CyberLink DVD Suite Deluxe" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerStarter"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [ATICustomerCare] "C:\Program Files (x86)\ATI\ATICustomerCare\ATICustomerCare.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ZoneAlarm Client] "C:\Program Files (x86)\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\program files (x86)\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RocketDock] "C:\Program Files (x86)\RocketDock\RocketDock.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: CurseClientStartup.ccip
O4 - Startup: Dropbox.lnk = Teis VH\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: Rainmeter.lnk = C:\Program Files\Rainmeter\Rainmeter.exe
O8 - Extra context menu item: Google Sidewiki ... - res://C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_89D8574934B26AC4.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~2\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: HP Easy Backup Button Service (HPBtnSrv) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Easy Backup\HPBtnSrv.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ZoneAlarm Toolbar IswSvc (IswSvc) - Check Point Software Technologies - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\IswSvc.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files (x86)\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: SBSD Security Center Service (SBSDWSCService) - Safer Networking Ltd. - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDWinSec.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TabletServicePen - Unknown owner - C:\Windows\system32\Pen_Tablet.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Check Point Software Technologies LTD - C:\Windows\SysWOW64\ZoneLabs\vsmon.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 14118 bytes
Avatar billede haverslev Novice
22. september 2010 - 10:17 #11
Hvad består / indeholder :
O2 - BHO: ZoneAlarm Security Engine Registrar ???
Avatar billede teisvh Praktikant
22. september 2010 - 13:44 #12
Et eller andet til min firewall
Avatar billede haverslev Novice
22. september 2010 - 15:35 #13
Et eller andet til min firewall
Ja, den del var jeg klar over, men jeg var nu mere intresseret i, hvilken funktion den havde osv. - det kunne karise_larry måske svare på?
22. september 2010 - 17:17 #14
Nope - ikke mere end hvad en Google Søgning måske fortæller ?

---

Denne \Microsoft Security Essentials\ må virkelig gemme sig godt ? Eller så har DU manuelt givet den et eller anden tåbeligt navn bagefter *S* ?
22. september 2010 - 17:19 #15
CCleaner - Værktøjer - Afinstall programmer - [Gem som tekstfil] - gem et sted du kan finde igen i næste linie
Copy TEKSTEN fra ovenstående fil her i tråden...
Avatar billede teisvh Praktikant
22. september 2010 - 18:51 #16
Hej.

Jeg ved ikke hvilken funktion "TrustChecker" har, udover at det er noget zonealarm relateret.

Jeg har ikke givet MSE noget andet navn, end det oprindelige.

Ccleaner resultater:

Adobe AIR    Adobe Systems Inc.    30-03-2010        1.5.3.9130
Adobe Flash Player 10 ActiveX    Adobe Systems Incorporated    30-03-2010        10.0.45.2
Adobe Flash Player 10 Plugin    Adobe Systems Incorporated    11-08-2010    6,00 MB    10.1.82.76
Adobe Reader 9.3.4 - Dansk    Adobe Systems Incorporated    22-08-2010    263,5 MB    9.3.4
Age of Chivalry    Team Chivalry    30-03-2010
Alien Swarm    Valve    24-07-2010
Altitude    Nimbly Games    20-05-2010
Apple Application Support    Apple Inc.    02-09-2010    42,8 MB    1.3.2
Apple Mobile Device Support    Apple Inc.    03-09-2010        3.2.0.47
Apple Software Update    Apple Inc.    30-03-2010    2,26 MB    2.1.2.120
ATI Catalyst Install Manager    ATI Technologies, Inc.    18-09-2010        3.0.790.0
Audacity 1.2.6        03-08-2010
Auslogics Disk Defrag    Auslogics Software Pty Ltd    05-03-2010        version 3.1
Auslogics Registry Cleaner    Auslogics Software Pty Ltd    05-03-2010        version 1.5
Battlestations: Pacific - Demo        14-04-2010
Blueberry Garden Demo        02-07-2010
Call of Duty: Modern Warfare 2    Infinity Ward    27-04-2010
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer    Infinity Ward    27-04-2010
CCleaner    Piriform    20-09-2010        2.35
CPUID CPU-Z 1.54        25-05-2010
Crysis(R) SP Demo    Electronic Arts    02-07-2010    2.101,8 MB    1.00.0000
Curse Client    Curse    31-07-2010        4.0.1.88
CyberLink DVD Suite Deluxe    CyberLink Corp.    01-01-2009    16,4 MB    6.0.2111
Day of Defeat: Source    Valve    31-03-2010
DiRT 2    Codemasters    03-08-2010
Dropbox        12-04-2010        0.7.110
Eufloria - Demo        08-05-2010
Fable - The Lost Chapters    Microsoft Game Studios    19-04-2010    2.744,8 MB    1.00.0000
GIMP 2.6.10    The GIMP Team    06-09-2010    108,4 MB    2.6.10
Google Toolbar for Internet Explorer    Google Inc.    19-07-2010
Grand Theft Auto IV    Rockstar Games    28-02-2010        1.00.0000
Half-Life 2: Deathmatch    Valve    07-05-2010
Hauppauge MCE XP/Vista Software Encoder (2.0.26268)    Hauppauge Computer Works, Inc.    30-03-2010        2.0.26268
HijackThis 2.0.2    TrendMicro    20-09-2010        2.0.2
HP Active Support Library    Hewlett-Packard    01-01-2009    9,82 MB    3.1.9.1
HP Customer Experience Enhancements    Hewlett-Packard    01-01-2009        5.7.0.2784
HP Demo    Hewlett-Packard    01-01-2009    95,8 MB    1.00.0000
HP Easy Backup    Hewlett-Packard    01-01-2009        1.0.7.0
HP Easy Setup - Frontend    Hewlett-Packard    01-01-2009        5.7.0.2799
HP MediaSmart DVD    Hewlett-Packard    25-06-2010    95,3 MB    3.0.3420
HP MediaSmart Music/Photo/Video    Hewlett-Packard    01-01-2009    134,8 MB    2.0.2217
HP MediaSmart SmartMenu    Hewlett-Packard    02-01-2009        2.0.8
HP On-Screen Cap/Num/Scroll Lock Indicator    Hewlett-Packard    01-01-2009
HP Update    Hewlett-Packard    24-06-2010    2,97 MB    5.002.006.003
iTunes    Apple Inc.    03-09-2010        10.0.0.68
Java(TM) 6 Update 21    Sun Microsystems, Inc.    28-02-2010    95,0 MB    6.0.210
Java(TM) 6 Update 7    Sun Microsystems, Inc.    01-01-2009    171,1 MB    1.6.0.70
Just Cause 1.00.0000    Eidos    14-05-2010        1.00.0000
Just Cause 2 Demo    Avalanche Studios    14-05-2010
Kompatibilitetspakke til Office 2007-systemet    Microsoft Corporation    11-08-2010    263,4 MB    12.0.6425.1000
LabelPrint    CyberLink Corp.    01-01-2009    229,5 MB    2.5.0904
League of Legends        04-03-2010
LightScribe System Software    LightScribe    07-03-2010    21,6 MB    1.18.3.2
Logitech GamePanel Software 3.06.109    Logitech Inc.    08-09-2010        3.06.109
Logitech SetPoint    Logitech    19-07-2010    17,00 KB    4.80
Mafia II - Demo    2K Czech    10-08-2010
Malwarebytes' Anti-Malware    Malwarebytes Corporation    20-09-2010    8,51 MB
Microsoft .NET Framework 1.1        30-03-2010
Microsoft .NET Framework 4 Client Profile    Microsoft Corporation    26-05-2010        4.0.30319
Microsoft .NET Framework 4 Extended    Microsoft Corporation    26-05-2010        4.0.30319
Microsoft .NET Framework 4 Multi-Targeting Pack    Microsoft Corporation    25-05-2010    83,5 MB    4.0.30319
Microsoft Games for Windows - LIVE    Microsoft Corporation    29-05-2010    7,86 MB    3.3.24.0
Microsoft Games for Windows - LIVE Redistributable    Microsoft Corporation    29-05-2010    32,3 MB    3.2.3.0
Microsoft Help Viewer 1.0    Microsoft Corporation    26-05-2010        1.0.30319
Microsoft Office PowerPoint Viewer 2007 (Danish)    Microsoft Corporation    09-06-2010    149,2 MB    12.0.6425.1000
Microsoft Security Essentials    Microsoft Corporation    21-09-2010        1.0.1963.0
Microsoft Silverlight    Microsoft Corporation    07-09-2010    54,5 MB    4.0.50826.0
Microsoft SQL Server 2005 Compact Edition [ENU]    Microsoft Corporation    27-02-2010    1,74 MB    3.1.0000
Microsoft SQL Server 2008 R2 Management Objects    Microsoft Corporation    25-05-2010    15,2 MB    10.50.1447.4
Microsoft SQL Server Compact 3.5 SP2 ENU    Microsoft Corporation    25-05-2010    3,39 MB    3.5.8080.0
Microsoft SQL Server Compact 3.5 SP2 x64 ENU    Microsoft Corporation    26-05-2010        3.5.8080.0
Microsoft SQL Server System CLR Types    Microsoft Corporation    25-05-2010    2,53 MB    10.50.1447.4
Microsoft Visual C# 2010 Express - ENU    Microsoft Corporation    25-05-2010        10.0.30319
Microsoft Visual C++ 2005 ATL Update kb973923 - x64 8.0.50727.4053    Microsoft Corporation    28-02-2010        8.0.50727.4053
Microsoft Visual C++ 2005 ATL Update kb973923 - x86 8.0.50727.4053    Microsoft Corporation    27-02-2010    0,25 MB    8.0.50727.4053
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable    Microsoft Corporation    04-03-2010    2,38 MB    8.0.56336
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (x64)    Microsoft Corporation    02-01-2009        8.0.56336
Microsoft Visual C++ 2008 ATL Update kb973924 - x64 9.0.30729.4148    Microsoft Corporation    28-02-2010        9.0.30729.4148
Microsoft Visual C++ 2008 ATL Update kb973924 - x86 9.0.30729.4148    Microsoft Corporation    27-02-2010    0,19 MB    9.0.30729.4148
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.21022    Microsoft Corporation    02-01-2009        9.0.21022
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729    Microsoft Corporation    02-01-2009        9.0.30729
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.17    Microsoft Corporation    13-04-2010        9.0.30729
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.4148    Microsoft Corporation    04-07-2010        9.0.30729.4148
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.21022    Microsoft Corporation    01-01-2009    2,06 MB    9.0.21022
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.21022.218    Microsoft Corporation    07-08-2010    0,23 MB    9.0.21022.218
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30411    Microsoft Corporation    17-09-2010    1,46 MB    9.0.30411
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.17    Microsoft Corporation    08-03-2010    0,58 MB    9.0.30729
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.4974    Microsoft Corporation    25-05-2010    0,58 MB    9.0.30729.4974
Microsoft Visual C++ 2010  x64 Runtime - 10.0.30319    Microsoft Corporation    26-05-2010        10.0.30319
Microsoft Visual Studio 2010 ADO.NET Entity Framework Tools    Microsoft Corporation    25-05-2010    33,4 MB    10.0.30319
Microsoft Visual Studio 2010 Express Prerequisites x64 - ENU    Microsoft Corporation    26-05-2010        10.0.30319
Microsoft Works    Microsoft Corporation    11-08-2010    167,2 MB    9.7.0621
Microsoft XNA Framework Redistributable 3.0    Microsoft Corporation    02-07-2010    7,62 MB    3.0.11010.0
Mini Ninjas - Demo    IO Interactive    07-09-2010
Mount and Blade Warband - Demo    Taleworlds Entertainment    17-09-2010
Mozilla Firefox (3.6.10)    Mozilla    15-09-2010        3.6.10 (da)
Mozilla Thunderbird (3.0.6)    Mozilla    28-07-2010        3.0.6 (da)
MSXML 4.0 SP2 (KB954430)    Microsoft Corporation    27-02-2010    1,28 MB    4.20.9870.0
MSXML 4.0 SP2 (KB973688)    Microsoft Corporation    27-02-2010    1,34 MB    4.20.9876.0
muvee Reveal    muvee Technologies Pte Ltd    01-01-2009    149,0 MB    7.0.35.7315
NVIDIA Drivers        01-01-2009
NVIDIA PhysX    NVIDIA Corporation    10-08-2010    78,9 MB    9.10.0513
OpenAL        04-08-2010
OpenOffice.org 3.2    OpenOffice.org    07-08-2010    361,9 MB    3.2.9502
Overførselsværktøj til Windows Live    Microsoft Corporation    27-02-2010    0,22 MB    14.0.8014.1029
Password Safe        05-08-2010
Pen Tablet    Wacom Technology Corp.    28-07-2010
Pirates, Vikings, & Knights II    PVKII Team    30-03-2010
PlayReady PC Runtime amd64    Microsoft Corporation    01-04-2010        1.3.0
Politikens Engelskordbog    Politikens Forlag A/S    04-05-2010    39,0 MB    1.01.0000
Portal    Valve    16-06-2010
Power2Go    CyberLink Corp.    01-01-2009    169,3 MB    6.0.2112
PowerDirector    CyberLink Corp.    01-01-2009    520,9 MB    7.0.2202
Prøveversion af Microsoft Office Home and Student 2007        02-01-2009
QuickTime    Apple Inc.    26-08-2010    73,7 MB    7.67.75.0
R.U.S.E. Demo    Ubisoft    08-09-2010
Rainmeter (remove only)        31-08-2010
Rapture3D 2.3.26 Game    Blue Ripple Sound    04-08-2010
Realtek High Definition Audio Driver    Realtek Semiconductor Corp.    16-04-2010        6.0.1.5910
RocketDock 1.3.5    Punk Software    04-09-2010
Runes of Magic    Frogster Interactive Pictures    25-06-2010        3.0.1.2153
Serious Sam HD: The First Encounter Demo    Croteam    07-04-2010
SIW version 2010.04.28    Topala Software Solutions    29-06-2010    2,49 MB    2010.04.28
Skype Toolbars    Skype Technologies S.A.    29-05-2010    5,39 MB    1.0.4051
Skype™ 4.2    Skype Technologies S.A.    29-05-2010    31,8 MB    4.2.169
Source SDK Base    Valve    31-03-2010
Sprogpakke til Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 - dansk    Microsoft Corporation    01-03-2010
Spybot - Search & Destroy    Safer Networking Limited    29-04-2010        1.6.2
StarCraft II    Blizzard Entertainment    17-08-2010        1.0.3.16291
Steam    Valve Corporation    27-02-2010    1,49 MB    1.0.0.0
Supreme Commander 2 - Demo    Gas Powered Games    30-06-2010
Synergy    Synergy Development Team    07-05-2010
System Requirements Lab    Husdawg, LLC    26-04-2010    0,60 MB    4.1.71.0
The Battle for Middle-earth (tm) II        30-03-2010
The Lord of the Rings Online™: Siege of Mirkwood™ v03.00.05.801    Codemasters    04-03-2010        03.00.05.8019
The Settlers II - 10th Anniversary        29-06-2010
Tilmeldingsassistent til Windows Live    Microsoft Corporation    27-02-2010    1,93 MB    5.000.818.5
TmUnitedForever Update 2010-03-15    Nadeo    29-03-2010
Torchlight Demo    Runic Games, Inc.    17-09-2010
Udvidet multimedietastatur løsning    Hewlett-Packard    30-03-2010        1.0.9.2
Verktyg för Hårdvarudiagnostik    PC-Doctor, Inc.    02-01-2009        5.1.4976.17
Visual Studio 2010 Tools for SQL Server Compact 3.5 SP2 ENU    Microsoft Corporation    25-05-2010    10,8 MB    4.0.8080.0
Warcraft III        16-09-2010
Warcraft III: All Products        16-09-2010
WeGame Client Public Beta 2.0.3    WeGame.com, Inc.    21-08-2010    42,6 MB    Public Beta 2.0.3
Windows 7 Upgrade Advisor    Microsoft Corporation    26-03-2010    9,53 MB    2.0.5000.0
Windows Live Essentials    Microsoft Corporation    30-03-2010        14.0.8089.0726
Windows Live OneCare safety scanner    Microsoft Corporation    28-07-2010
Windows Live Sync    Microsoft Corporation    27-02-2010    2,79 MB    14.0.8089.726
World of Warcraft    Blizzard Entertainment    12-09-2010        4.0.1.12942
World of Warcraft Beta    Blizzard Entertainment    12-09-2010        4.0.0.12635
ZoneAlarm    Check Point, Inc    15-08-2010        9.2.057.000
ZoneAlarm Toolbar    Check Point Software Technologies    16-08-2010
22. september 2010 - 19:18 #17
Tja - der er den listet:

Microsoft Security Essentials    Microsoft Corporation    21-09-2010 1.0.1963.0

Såååå - det må man så tro på *S* ...

---

Generelt: Andre i denne tråd ?
Avatar billede teisvh Praktikant
22. september 2010 - 20:16 #18
Du kan ikke se noget underligt i HJT loggen, udover MSE?
22. september 2010 - 20:34 #19
(Nu siger/skriver en HiJackThis log ikke 'alt' ... derfor: Andre i denne tråd ?)
Avatar billede f-arn Guru
23. september 2010 - 07:51 #20
Hent DDS her
ellerher

Den laver to logs,(DDS.txt og Attach.txt) gem dem på skrivebordet og kopier indholdet af DDS.txt herind.

OBS - DDS skal gemmes på computeren og ikke køres fra nettet
Avatar billede teisvh Praktikant
23. september 2010 - 13:34 #21
Hej.

Hvad er DDS?

Og hvorfor er det i .scr-format?

- Vil bare gerne lige vide det, før jeg henter det, da jeg aldrig har hørt om det før :)
Avatar billede teisvh Praktikant
23. september 2010 - 14:34 #22
Sådan.
DDS filen ser sådan ud:

DDS (Ver_10-03-17.01) - NTFSX64
Run by Teis VH at 14:29:59,07 on 23-09-2010
Internet Explorer: 8.0.7600.16385 BrowserJavaVersion: 1.6.0_21
Microsoft Windows 7 Home Premium  6.1.7600.0.1252.45.1030.18.5118.2863 [GMT 2:00]

SP: Spybot - Search and Destroy *enabled* (Updated) {ED588FAF-1B8F-43B4-ACA8-8E3C85DADBE9}

============== Running Processes ===============

C:\Windows\system32\wininit.exe
C:\Windows\system32\lsm.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe -k DcomLaunch
C:\Windows\system32\svchost.exe -k RPCSS
c:\Program Files\Microsoft Security Essentials\MsMpEng.exe
C:\Windows\system32\atiesrxx.exe
C:\Windows\System32\svchost.exe -k LocalServiceNetworkRestricted
C:\Windows\System32\svchost.exe -k LocalSystemNetworkRestricted
C:\Windows\system32\svchost.exe -k netsvcs
C:\Windows\system32\svchost.exe -k LocalService
C:\Windows\system32\WUDFHost.exe
C:\Windows\system32\atieclxx.exe
C:\Windows\SYSTEM32\WISPTIS.EXE
C:\Windows\system32\WUDFHost.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe -k NetworkService
C:\Windows\SysWOW64\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\IswSvc.exe
C:\Windows\System32\spoolsv.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe -k LocalServiceNoNetwork
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe -k LocalServiceAndNoImpersonation
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Easy Backup\HPBtnSrv.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Windows\System32\svchost.exe -k HPZ12
C:\Windows\system32\svchost.exe -k imgsvc
C:\Windows\system32\Pen_Tablet.exe
C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDWinSec.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\SYSTEM32\WISPTIS.EXE
C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\ink\TabTip.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Ink\TabTip32.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\WTablet\Pen_TabletUser.exe
C:\Windows\system32\Pen_Tablet.exe
C:\Windows\system32\WUDFHost.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe -k NetworkServiceNetworkRestricted
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP MediaSmart\SmartMenu.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LGDevAgt.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\G-series Software\LGDCore.exe
C:\Program Files\Microsoft Security Essentials\msseces.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe
C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\Applets\LCDCountdown.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\Applets\LCDClock.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\Applets\LCDMedia.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\Applets\LCDRSS.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\Applets\LCDPop3.exe
C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files (x86)\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe
C:\Program Files\Rainmeter\Rainmeter.exe
C:\Users\Teis VH\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\hp\support\hpsysdrv.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\On-Screen OSD Indicator\OSD64.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\TSMAgent.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\WMPSideShowGadget.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Windows\system32\SearchIndexer.exe
c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Media\DVD\DVDAgent.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Users\Teis VH\AppData\Local\Apps\2.0\RP3O4W8T.V1H\YHTLLVO4.P3R\curs..tion_eee711038731a406_0004.0000_172b37d8269e5e48\CurseClient.exe
C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\x86\SetPoint32.exe
C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnetwk.exe
C:\Program Files\Common Files\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
C:\Windows\System32\svchost.exe -k LocalServicePeerNet
C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\ForceField.exe
c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Ink\InputPersonalization.exe
C:\Windows\Microsoft.Net\Framework64\v3.0\WPF\PresentationFontCache.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\KBD\kbd.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Windows\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Windows\system32\DllHost.exe
C:\Users\Teis VH\Desktop\dds.scr
C:\Windows\system32\conhost.exe
C:\Windows\system32\wbem\wmiprvse.exe

============== Pseudo HJT Report ===============

uDefault_Page_URL = hxxp://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=91&bd=Pavilion&pf=cndt
uStart Page = hxxp://www.google.dk/ig?hl=da
mLocal Page = c:\windows\syswow64\blank.htm
uURLSearchHooks: ZoneAlarm Toolbar: {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - c:\program files (x86)\zonealarm\tbZone.dll
mURLSearchHooks: ZoneAlarm Toolbar: {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - c:\program files (x86)\zonealarm\tbZone.dll
mWinlogon: Userinit=userinit.exe
BHO: Adobe PDF Link Helper: {18df081c-e8ad-4283-a596-fa578c2ebdc3} - c:\program files (x86)\common files\adobe\acrobat\activex\AcroIEHelperShim.dll
BHO: Spybot-S&D IE Protection: {53707962-6f74-2d53-2644-206d7942484f} - c:\progra~2\spybot~1\SDHelper.dll
BHO: ZoneAlarm Toolbar: {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - c:\program files (x86)\zonealarm\tbZone.dll
BHO: ZoneAlarm Security Engine Registrar: {8a4a36c2-0535-4d2c-bd3d-496cb7eed6e3} - c:\program files\checkpoint\zaforcefield\wow64\trustchecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live: {9030d464-4c02-4abf-8ecc-5164760863c6} - c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\WindowsLiveLogin.dll
BHO: Google Toolbar Helper: {aa58ed58-01dd-4d91-8333-cf10577473f7} - c:\program files (x86)\google\google toolbar\GoogleToolbar_32.dll
BHO: Skype add-on for Internet Explorer: {ae805869-2e5c-4ed4-8f7b-f1f7851a4497} - c:\program files (x86)\skype\toolbars\internet explorer\skypeieplugin.dll
BHO: Google Toolbar Notifier BHO: {af69de43-7d58-4638-b6fa-ce66b5ad205d} - c:\program files (x86)\google\googletoolbarnotifier\5.5.5126.1836\swg.dll
BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper: {dbc80044-a445-435b-bc74-9c25c1c588a9} - c:\program files (x86)\java\jre6\bin\jp2ssv.dll
TB: Google Toolbar: {2318c2b1-4965-11d4-9b18-009027a5cd4f} - c:\program files (x86)\google\google toolbar\GoogleToolbar_32.dll
TB: ZoneAlarm Toolbar: {66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd} - c:\program files (x86)\zonealarm\tbZone.dll
TB: ZoneAlarm Security Engine: {ee2ac4e5-b0b0-4ec6-88a9-bca1a32ab107} - c:\program files\checkpoint\zaforcefield\wow64\trustchecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
{555d4d79-4bd2-4094-a395-cfc534424a05}
uRun: [msnmsgr] "c:\program files (x86)\windows live\messenger\msnmsgr.exe" /background
uRun: [Steam] "c:\program files (x86)\steam\steam.exe" -silent
uRun: [swg] "c:\program files (x86)\google\googletoolbarnotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
uRun: [SpybotSD TeaTimer] c:\program files (x86)\spybot - search & destroy\TeaTimer.exe
uRun: [RocketDock] "c:\program files (x86)\rocketdock\RocketDock.exe"
mRun: [CLMLServer for HP TouchSmart] "c:\program files (x86)\hewlett-packard\touchsmart\media\kernel\clml\CLMLSvc.exe"
mRun: [HP Health Check Scheduler] c:\program files (x86)\hewlett-packard\hp health check\HPHC_Scheduler.exe
mRun: [hpsysdrv] c:\hp\support\hpsysdrv.exe
mRun: [KBD] c:\program files (x86)\hewlett-packard\kbd\KbdStub.EXE
mRun: [OsdMaestro] c:\program files\hewlett-packard\on-screen osd indicator\OSD64.exe
mRun: [TSMAgent] "c:\program files (x86)\hewlett-packard\touchsmart\media\TSMAgent.exe"
mRun: [UpdateP2GoShortCut] "c:\program files (x86)\cyberlink\power2go\muitransfer\muistartmenu.exe" "c:\program files (x86)\cyberlink\power2go" updatewithcreateonce "software\cyberlink\power2go\6.0"
mRun: [UpdatePDIRShortCut] "c:\program files (x86)\cyberlink\powerdirector\muitransfer\muistartmenu.exe" "c:\program files (x86)\cyberlink\powerdirector" updatewithcreateonce "software\cyberlink\powerdirector\7.0"
mRun: [UpdatePSTShortCut] "c:\program files (x86)\cyberlink\cyberlink dvd suite deluxe\muitransfer\muistartmenu.exe" "c:\program files (x86)\cyberlink\cyberlink dvd suite deluxe" updatewithcreateonce "software\cyberlink\PowerStarter"
mRun: [Adobe Reader Speed Launcher] "c:\program files (x86)\adobe\reader 9.0\reader\Reader_sl.exe"
mRun: [Adobe ARM] "c:\program files (x86)\common files\adobe\arm\1.0\AdobeARM.exe"
mRun: [HP Software Update] c:\program files (x86)\hp\hp software update\HPWuSchd2.exe
mRun: [<NO NAME>]
mRun: [StartCCC] "c:\program files (x86)\ati technologies\ati.ace\core-static\CLIStart.exe" MSRun
mRun: [ATICustomerCare] "c:\program files (x86)\ati\aticustomercare\ATICustomerCare.exe"
mRun: [SunJavaUpdateSched] "c:\program files (x86)\common files\java\java update\jusched.exe"
mRun: [ZoneAlarm Client] "c:\program files (x86)\zone labs\zonealarm\zlclient.exe"
mRun: [QuickTime Task] "c:\program files (x86)\quicktime\QTTask.exe" -atboottime
mRun: [iTunesHelper] "c:\program files (x86)\itunes\iTunesHelper.exe"
StartupFolder: c:\users\teis vh\appdata\roaming\microsoft\windows\start menu\programs\startup\CurseClientStartup.ccip
StartupFolder: c:\users\teisvh~1\appdata\roaming\micros~1\windows\startm~1\programs\startup\dropbox.lnk - c:\users\teis vh\appdata\roaming\dropbox\bin\Dropbox.exe
StartupFolder: c:\progra~3\micros~1\windows\startm~1\programs\startup\logite~1.lnk - c:\program files\logitech\setpoint\SetPoint.exe
StartupFolder: c:\progra~3\micros~1\windows\startm~1\programs\startup\rainme~1.lnk - c:\program files\rainmeter\Rainmeter.exe
mPolicies-explorer: NoActiveDesktop = 1 (0x1)
mPolicies-explorer: NoActiveDesktopChanges = 1 (0x1)
mPolicies-explorer: ForceActiveDesktopOn = 0 (0x0)
mPolicies-explorer: BindDirectlyToPropertySetStorage = 0 (0x0)
mPolicies-system: ConsentPromptBehaviorAdmin = 5 (0x5)
mPolicies-system: ConsentPromptBehaviorUser = 3 (0x3)
mPolicies-system: EnableUIADesktopToggle = 0 (0x0)
IE: Google Sidewiki ... - c:\program files (x86)\google\google toolbar\component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_89D8574934B26AC4.dll/cmsidewiki.html
IE: {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - {5F7B1267-94A9-47F5-98DB-E99415F33AEC} - c:\program files (x86)\windows live\writer\WriterBrowserExtension.dll
IE: {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - c:\program files (x86)\skype\toolbars\internet explorer\skypeieplugin.dll
IE: {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - c:\progra~2\spybot~1\SDHelper.dll
DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} - hxxp://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_21-windows-i586.cab
DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} - hxxp://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
DPF: {CAFEEFAC-0016-0000-0007-ABCDEFFEDCBA} - hxxp://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_07-windows-i586.cab
DPF: {CAFEEFAC-0016-0000-0021-ABCDEFFEDCBA} - hxxp://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_21-windows-i586.cab
DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} - hxxp://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_21-windows-i586.cab
DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - hxxp://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
Handler: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - c:\program files (x86)\skype\toolbars\internet explorer\skypeieplugin.dll
Handler: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - c:\progra~2\common~1\skype\SKYPE4~1.DLL
{8A4A36C2-0535-4D2C-BD3D-496CB7EED6E3}
{AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7}
{AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D}
{2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F}
{EE2AC4E5-B0B0-4EC6-88A9-BCA1A32AB107}
TB-X64: {66F2E20D-0DA8-4C11-A9C8-DD8477B88ACD} - No File
EB-X64: {555D4D79-4BD2-4094-A395-CFC534424A05} - No File
mRun-x64: [SmartMenu] %ProgramFiles%\Hewlett-Packard\HP MediaSmart\SmartMenu.exe
mRun-x64: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
mRun-x64: [ISW] "c:\program files\checkpoint\zaforcefield\ForceField.exe" /icon="hidden"
mRun-x64: [Launch LgDeviceAgent] "c:\program files\logitech\gamepanel software\LgDevAgt.exe"
mRun-x64: [Launch LCDMon] "c:\program files\logitech\gamepanel software\lcd manager\LCDMon.exe"
mRun-x64: [Launch LGDCore] "c:\program files\logitech\gamepanel software\g-series software\LGDCore.exe" /SHOWHIDE
mRun-x64: [MSSE] "c:\program files\microsoft security essentials\msseces.exe" -hide -runkey

================= FIREFOX ===================

FF - ProfilePath - c:\users\teisvh~1\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\125uvw2f.default\
FF - prefs.js: browser.startup.homepage - hxxp://www.google.dk/webhp?rlz=1R0GGLL_da
FF - component: c:\program files\checkpoint\zaforcefield\wow64\trustchecker\components\TrustCheckerMozillaPlugin.dll
FF - component: c:\users\teis vh\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\125uvw2f.default\extensions\{3112ca9c-de6d-4884-a869-9855de68056c}\components\frozen.dll
FF - component: c:\users\teis vh\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\125uvw2f.default\extensions\{66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd}\components\FFExternalAlert.dll
FF - component: c:\users\teis vh\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\125uvw2f.default\extensions\{66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd}\components\RadioWMPCore.dll
FF - component: c:\users\teis vh\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\125uvw2f.default\extensions\piclens@cooliris.com\components\coolirisstub.dll
FF - plugin: c:\program files (x86)\google\update\1.2.183.23\npGoogleOneClick8.dll
FF - plugin: c:\program files (x86)\java\jre6\bin\new_plugin\npdeployJava1.dll
FF - plugin: c:\program files (x86)\windows live\photo gallery\NPWLPG.dll
FF - plugin: c:\program files\checkpoint\zaforcefield\wow64\trustchecker\bin\npFFApi.dll
FF - plugin: c:\users\teis vh\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\125uvw2f.default\extensions\piclens@cooliris.com\plugins\npcoolirisplugin.dll
FF - plugin: c:\windows\syswow64\macromed\flash\NPSWF32.dll
FF - HiddenExtension: Microsoft .NET Framework Assistant: {20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b} - c:\windows\microsoft.net\framework\v3.5\windows presentation foundation\dotnetassistantextension\
FF - HiddenExtension: Java Console: No Registry Reference - c:\program files (x86)\mozilla firefox\extensions\{CAFEEFAC-0016-0000-0019-ABCDEFFEDCBA}
FF - HiddenExtension: Java Console: No Registry Reference - c:\program files (x86)\mozilla firefox\extensions\{CAFEEFAC-0016-0000-0020-ABCDEFFEDCBA}
FF - HiddenExtension: Java Console: No Registry Reference - c:\program files (x86)\mozilla firefox\extensions\{CAFEEFAC-0016-0000-0021-ABCDEFFEDCBA}

---- FIREFOX POLICIES ----
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("ui.use_native_colors", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("ui.use_native_popup_windows", false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("browser.enable_click_image_resizing", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("accessibility.browsewithcaret_shortcut.enabled", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("javascript.options.mem.high_water_mark", 32);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("javascript.options.mem.gc_frequency",  1600);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.IDN.whitelist.lu", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.IDN.whitelist.nu", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.IDN.whitelist.nz", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.IDN.whitelist.xn--mgbaam7a8h", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.IDN.whitelist.xn--mgberp4a5d4ar", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.IDN.whitelist.xn--p1ai", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.IDN.whitelist.xn--mgbayh7gpa", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.IDN.whitelist.tel", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.auth.force-generic-ntlm", false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.proxy.type",                  5);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.buffer.cache.count", 24);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("network.buffer.cache.size",  4096);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("dom.ipc.plugins.timeoutSecs", 45);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("svg.smil.enabled", false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("ui.trackpoint_hack.enabled", -1);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("browser.formfill.debug",            false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("browser.formfill.agedWeight",      2);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("browser.formfill.bucketSize",      1);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("browser.formfill.maxTimeGroupings", 25);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("browser.formfill.timeGroupingSize", 604800);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("browser.formfill.boundaryWeight",  25);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("browser.formfill.prefixWeight",    5);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\all.js - pref("accelerometer.enabled", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\security-prefs.js - pref("security.ssl.allow_unrestricted_renego_everywhere__temporarily_available_pref", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\security-prefs.js - pref("security.ssl.renego_unrestricted_hosts", "");
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\security-prefs.js - pref("security.ssl.treat_unsafe_negotiation_as_broken", false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\security-prefs.js - pref("security.ssl.require_safe_negotiation",  false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\greprefs\security-prefs.js - pref("security.ssl3.rsa_seed_sha", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox-branding.js - pref("app.update.download.backgroundInterval", 600);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox-branding.js - pref("app.update.url.manual", "http://www.firefox.com");
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox-branding.js - pref("browser.search.param.yahoo-fr-ja", "mozff");
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox-l10n.js - pref("browser.fixup.alternate.suffix", ".dk");
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("extensions.{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.name", "chrome://browser/locale/browser.properties");
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("extensions.{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.description", "chrome://browser/locale/browser.properties");
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("xpinstall.whitelist.add", "addons.mozilla.org");
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("xpinstall.whitelist.add.36", "getpersonas.com");
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("lightweightThemes.update.enabled", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("browser.allTabs.previews", false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("plugins.hide_infobar_for_outdated_plugin", false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("plugins.update.notifyUser", false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("toolbar.customization.usesheet", false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("dom.ipc.plugins.enabled.nptest.dll", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("dom.ipc.plugins.enabled.npswf32.dll", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("dom.ipc.plugins.enabled.npctrl.dll", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("dom.ipc.plugins.enabled.npqtplugin.dll", true);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("dom.ipc.plugins.enabled", false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("browser.taskbar.previews.enable", false);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("browser.taskbar.previews.max", 20);
c:\program files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\firefox.js - pref("browser.taskbar.previews.cachetime", 20);

============= SERVICES / DRIVERS ===============

R1 MpFilter;Microsoft Malware Protection Driver;c:\windows\system32\drivers\MpFilter.sys [2010-3-25 173984]
R1 vwififlt;Virtual WiFi Filter Driver;c:\windows\system32\drivers\vwififlt.sys [2009-7-14 59904]
R2 AMD External Events Utility;AMD External Events Utility;c:\windows\system32\atiesrxx.exe [2010-5-27 203264]
R2 cpuz133;cpuz133;c:\windows\system32\drivers\cpuz133_x64.sys [2010-5-25 20456]
R2 HPBtnSrv;HP Easy Backup Button Service;c:\program files (x86)\hewlett-packard\hp easy backup\HPBtnSrv.exe [2009-1-2 192512]
R2 ISWKL;ZoneAlarm Toolbar ISWKL;c:\program files\checkpoint\zaforcefield\ISWKL.sys [2010-5-26 33008]
R2 IswSvc;ZoneAlarm Toolbar IswSvc;c:\program files\checkpoint\zaforcefield\ISWSVC.exe [2010-5-26 823272]
R2 SBSDWSCService;SBSD Security Center Service;c:\program files (x86)\spybot - search & destroy\SDWinSec.exe [2010-4-30 1153368]
R2 TabletServicePen;TabletServicePen;c:\windows\system32\Pen_Tablet.exe [2010-6-29 1909032]
R3 amdkmdag;amdkmdag;c:\windows\system32\drivers\atikmdag.sys [2010-5-27 6856192]
R3 amdkmdap;amdkmdap;c:\windows\system32\drivers\atikmpag.sys [2010-5-27 264192]
R3 AtiHDAudioService;ATI Function Driver for HD Audio Service;c:\windows\system32\drivers\AtihdW76.sys [2010-7-15 116240]
R3 LGBusEnum;Logitech GamePanel Virtual Bus Enumerator Driver;c:\windows\system32\drivers\LGBusEnum.sys [2009-11-23 22408]
R3 LGVirHid;Logitech Gamepanel Virtual HID Device Driver;c:\windows\system32\drivers\LGVirHid.sys [2009-11-23 16008]
R3 MpNWMon;Microsoft Malware Protection Network Driver;c:\windows\system32\drivers\MpNWMon.sys [2010-3-25 40832]
R3 netr28x;Driver til Ralink 802.11n trådløst netværkskort til Windows Vista;c:\windows\system32\drivers\netr28x.sys [2009-6-10 620544]
S2 clr_optimization_v4.0.30319_32;Microsoft .NET Framework NGEN v4.0.30319_X86;c:\windows\microsoft.net\framework\v4.0.30319\mscorsvw.exe [2010-3-18 130384]
S2 clr_optimization_v4.0.30319_64;Microsoft .NET Framework NGEN v4.0.30319_X64;c:\windows\microsoft.net\framework64\v4.0.30319\mscorsvw.exe [2010-3-18 138576]
S2 gupdate;Tjenesten Google Update (gupdate);c:\program files (x86)\google\update\GoogleUpdate.exe [2010-3-1 135664]
S3 HCW85BDA;Hauppauge WinTV 885 Video Capture;c:\windows\system32\drivers\HCW85BDA.sys [2009-6-10 1192448]
S3 PCD5SRVC{8AAF211B-043E02A9-05040000};PCD5SRVC{8AAF211B-043E02A9-05040000} - PCDR Kernel Mode Service Helper Driver;c:\program files\pc-doctor for windows\pcd5srvc_x64.pkms [2008-9-10 25888]
S3 USBAAPL64;Apple Mobile USB Driver;c:\windows\system32\drivers\usbaapl64.sys [2009-10-16 50176]
S3 WatAdminSvc;Tjenesten Windows Aktivering;c:\windows\system32\wat\WatAdminSvc.exe [2010-5-25 1255736]

=============== Created Last 30 ================

2010-09-21 20:29:03    0    d-----w-    c:\program files\Microsoft Security Essentials
2010-09-21 18:26:46    0    d-----w-    c:\users\teisvh~1\appdata\roaming\Malwarebytes
2010-09-21 18:26:38    24664    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\mbam.sys
2010-09-21 18:26:38    0    d-----w-    c:\programdata\Malwarebytes
2010-09-21 18:26:37    0    d-----w-    c:\program files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware
2010-09-21 16:09:11    0    d-----w-    c:\program files (x86)\Trend Micro
2010-09-18 02:27:01    0    d-----w-    c:\users\teisvh~1\appdata\roaming\runic games
2010-09-17 19:03:35    59264    ----a-w-    c:\windows\War3Unin.dat
2010-09-17 19:03:34    2829    ----a-w-    c:\windows\War3Unin.pif
2010-09-17 19:03:34    139264    ----a-w-    c:\windows\War3Unin.exe
2010-09-16 19:04:35    0    d-----w-    c:\users\teisvh~1\appdata\roaming\Mount&Blade Warband
2010-09-15 12:21:06    2058752    ----a-w-    c:\windows\syswow64\iertutil.dll
2010-09-15 12:02:19    558592    ----a-w-    c:\windows\system32\spoolsv.exe
2010-09-13 16:52:36    0    d-----w-    c:\program files (x86)\World of Warcraft Beta
2010-09-13 16:11:21    0    d-----w-    c:\users\teis vh\Cataclysm-Beta-Installer-4.0.0.12635-enGB
2010-09-09 20:09:40    1565    ----a-w-    c:\users\teis vh\.recently-used.xbel
2010-09-07 20:24:55    0    d-----w-    c:\users\teis vh\.thumbnails
2010-09-07 18:14:58    0    d-----w-    c:\users\teis vh\.gimp-2.6
2010-09-07 18:14:26    0    d-----w-    c:\program files (x86)\GIMP-2.0
2010-09-05 14:46:39    0    d-----w-    c:\program files (x86)\RocketDock
2010-09-03 17:06:19    0    d-----w-    c:\program files\iPod
2010-09-03 17:06:18    0    d-----w-    c:\program files\iTunes
2010-09-03 17:06:18    0    d-----w-    c:\program files (x86)\iTunes
2010-09-02 10:32:47    2560    ----a-w-    c:\windows\_MSRSTRT.EXE
2010-09-02 10:26:40    0    d-----w-    c:\program files (x86)\common files\Stardock
2010-09-02 10:26:31    0    d-----w-    c:\program files (x86)\Stardock
2010-09-01 11:59:42    0    d-----w-    c:\users\teisvh~1\appdata\roaming\Rainmeter
2010-09-01 11:59:09    0    d-----w-    c:\program files\Rainmeter
2010-08-28 16:47:03    0    d-----w-    c:\users\teisvh~1\appdata\roaming\yess
2010-08-25 16:44:47    861184    ----a-w-    c:\windows\system32\oleaut32.dll
2010-08-25 16:44:47    571904    ----a-w-    c:\windows\syswow64\oleaut32.dll
2010-08-24 12:44:17    65536    --sha-w-    c:\users\teis vh\ntuser.dat{143388f4-af7b-11df-a60c-f715c5053e20}.TM.blf
2010-08-24 12:44:17    524288    --sha-w-    c:\users\teis vh\ntuser.dat{143388f4-af7b-11df-a60c-f715c5053e20}.TMContainer00000000000000000002.regtrans-ms
2010-08-24 12:44:17    524288    --sha-w-    c:\users\teis vh\ntuser.dat{143388f4-af7b-11df-a60c-f715c5053e20}.TMContainer00000000000000000001.regtrans-ms

==================== Find3M  ====================

2010-08-16 16:58:48    420800    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\vsconfig.xml
2010-08-04 22:11:56    466520    ----a-w-    c:\windows\system32\wrap_oal.dll
2010-08-04 22:11:56    445016    ----a-w-    c:\windows\syswow64\wrap_oal.dll
2010-08-04 22:11:56    122968    ----a-w-    c:\windows\system32\OpenAL32.dll
2010-08-04 22:11:56    109144    ----a-w-    c:\windows\syswow64\OpenAL32.dll
2010-07-29 06:30:34    82944    ----a-w-    c:\windows\syswow64\iccvid.dll
2010-07-27 14:03:24    12867584    ----a-w-    c:\windows\syswow64\shell32.dll
2010-07-17 03:00:12    153376    ----a-w-    c:\windows\syswow64\javaws.exe
2010-07-17 03:00:12    145184    ----a-w-    c:\windows\syswow64\javaw.exe
2010-07-17 03:00:10    145184    ----a-w-    c:\windows\syswow64\java.exe
2010-07-17 03:00:04    423656    ----a-w-    c:\windows\syswow64\deployJava1.dll
2010-06-30 07:13:46    1192960    ----a-w-    c:\windows\system32\wininet.dll
2010-06-30 06:25:31    978432    ----a-w-    c:\windows\syswow64\wininet.dll
2010-06-30 06:25:18    1226240    ----a-w-    c:\windows\syswow64\urlmon.dll
2010-06-30 06:22:45    606208    ----a-w-    c:\windows\syswow64\mstime.dll
2010-06-30 06:22:34    5971456    ----a-w-    c:\windows\syswow64\mshtml.dll
2010-06-30 06:22:33    64512    ----a-w-    c:\windows\syswow64\msfeedsbs.dll
2010-06-30 06:21:57    48128    ----a-w-    c:\windows\syswow64\jsproxy.dll
2010-06-30 06:21:47    185856    ----a-w-    c:\windows\syswow64\iepeers.dll
2010-06-30 06:21:47    176640    ----a-w-    c:\windows\syswow64\ieui.dll
2010-06-30 06:21:46    10985472    ----a-w-    c:\windows\syswow64\ieframe.dll
2010-06-30 06:21:44    381440    ----a-w-    c:\windows\syswow64\iedkcs32.dll
2010-06-30 06:19:16    12800    ----a-w-    c:\windows\syswow64\msfeedssync.exe
2009-07-14 07:34:23    39236    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0406\perfd.dat
2009-07-14 07:34:23    39236    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0406\perfc.dat
2009-07-14 07:34:23    306636    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0406\perfi.dat
2009-07-14 07:34:23    306636    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0406\perfh.dat
2009-07-14 04:54:24    174    --sha-w-    c:\program files\desktop.ini
2009-07-14 04:54:24    174    --sha-w-    c:\program files (x86)\desktop.ini
2009-07-14 01:00:34    291294    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0000\perfi.dat
2009-07-14 01:00:34    291294    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0000\perfh.dat
2009-07-14 01:00:32    31548    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0000\perfd.dat
2009-07-14 01:00:32    31548    ----a-w-    c:\windows\inf\perflib\0000\perfc.dat
2009-06-10 20:44:08    9633792    --sha-r-    c:\windows\fonts\StaticCache.dat
2009-07-14 01:39:53    398848    --sha-w-    c:\windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-mail-app_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_4d4d1f2f696639a2\WinMail.exe
2009-07-14 01:14:45    396800    --sha-w-    c:\windows\winsxs\x86_microsoft-windows-mail-app_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_f12e83abb108c86c\WinMail.exe

============= FINISH: 14:30:47,11 ===============
Avatar billede f-arn Guru
23. september 2010 - 18:03 #23
Find og upload nedenstående hos Jotti eller Virustotal:

c:\users\teis vh\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\125uvw2f.default\extensions\{66f2e20d-0da8-4c11-a9c8-dd8477b88acd}\components\FFExternalAlert.dll
c:\windows\system32\drivers\cpuz133_x64.sys

http://virusscan.jotti.org/ - http://www.virustotal.com/en/indexf.html

Kopier resultatet herind

------

Deaktiver dit antivirus-program, kør en online scanning med ESET Online Scanner:
http://www.eset.com/onlinescan/

Du skal acceptere betingelserne for brug, og klik på Start.
Efter ActiveX Control er indlæst, vil det tage et par minutter for scanneren at blive klar.
Dernæst skal du sætte flueben i følgende felter:
Remove found threats
Scan archives

under advanced settings
Scan for potentialy unwanted applications
Scan for potentially unsafe applications
enable anti-stealth technology

Klik på Start. Denne scanning kan tage et stykke tid, så vær tålmodig.
En log vil åbne, når scanningen er færdig.

(hvis ikke, skal du gå til C:\Programmer\EsetOnlineScanner\ og åbne filen Log.txt).

Kopier den herind i næste indlæg.

------

Jeg kan iøvrigt se at Zonealarm og Microsoft Security Essentials kan give problemer når de køres sammen.
Avatar billede teisvh Praktikant
23. september 2010 - 18:56 #24
Den første fil fejler ikke noget.
Den næste kan jeg ikke finde, når jeg skal vælge den fra siden, men jeg kan godt finde den når jeg går ind i stifinder. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede f-arn Guru
23. september 2010 - 21:03 #25
Prøv at slå vis skjulte filer.....

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Show-hidden-files

Jeg vil gerne ha' du kopierer resultatet herind.
Avatar billede teisvh Praktikant
23. september 2010 - 21:26 #26
Fra Virustotal:

AhnLab-V3    2010.09.23.00    2010.09.23    -
AntiVir    7.10.12.23    2010.09.23    -
Antiy-AVL    2.0.3.7    2010.09.23    -
Authentium    5.2.0.5    2010.09.23    -
Avast    4.8.1351.0    2010.09.23    -
Avast5    5.0.594.0    2010.09.23    -
AVG    9.0.0.851    2010.09.23    -
BitDefender    7.2    2010.09.23    -
CAT-QuickHeal    11.00    2010.09.23    -
ClamAV    0.96.2.0-git    2010.09.23    -
Comodo    6178    2010.09.23    -
DrWeb    5.0.2.03300    2010.09.23    -
Emsisoft    5.0.0.37    2010.09.23    -
eSafe    7.0.17.0    2010.09.21    -
eTrust-Vet    36.1.7872    2010.09.23    -
F-Prot    4.6.2.117    2010.09.23    -
F-Secure    9.0.15370.0    2010.09.23    -
Fortinet    4.1.143.0    2010.09.23    -
GData    21    2010.09.23    -
Ikarus    T3.1.1.88.0    2010.09.23    -
Jiangmin    13.0.900    2010.09.21    -
K7AntiVirus    9.63.2589    2010.09.23    -
Kaspersky    7.0.0.125    2010.09.23    -
McAfee    5.400.0.1158    2010.09.23    -
McAfee-GW-Edition    2010.1C    2010.09.23    -
Microsoft    1.6201    2010.09.23    -
NOD32    5474    2010.09.23    -
Norman    6.06.06    2010.09.23    -
nProtect    2010-09-23.02    2010.09.23    -
Panda    10.0.2.7    2010.09.23    -
PCTools    7.0.3.5    2010.09.23    -
Prevx    3.0    2010.09.23    -
Rising    22.66.00.07    2010.09.21    -
Sophos    4.58.0    2010.09.23    -
Sunbelt    6917    2010.09.23    -
SUPERAntiSpyware    4.40.0.1006    2010.09.23    -
Symantec    20101.1.1.7    2010.09.23    -
TheHacker    6.7.0.0.029    2010.09.23    -
TrendMicro    9.120.0.1004    2010.09.23    -
TrendMicro-HouseCall    9.120.0.1004    2010.09.23    -
VBA32    3.12.14.1    2010.09.22    -
ViRobot    2010.9.23.4057    2010.09.23    -
VirusBuster    12.65.23.0    2010.09.23    -

Det var den første fil.
(Er det det rigtige jeg kopierer?)

Den anden fil kan jeg stadig ikke se, når jeg skal finde den fra hjemmesiden. Jeg kan kun se ganske få filer fra den mappe .. Og "vis skjulte filer" er slået til. Har også prøvet at reboote ..
Avatar billede f-arn Guru
24. september 2010 - 10:09 #27
Jeg er nu mest interesseret i MD5 summen.
Prøv at bruge 64 bit IE.
Avatar billede teisvh Praktikant
26. september 2010 - 17:36 #28
Er tilbage nu.

FFExternalAlert.dll:

ebebdbf1df7621623bbc5af82b533542

cpuz133_x64.sys:

b9be50fedb366b958ae5f3bc19a20d2b

---

Tager en online scanning nu ..
Avatar billede teisvh Praktikant
26. september 2010 - 20:13 #29
Så blev ESET færdig:

ESETSmartInstaller@High as downloader log:
all ok
# version=7
# OnlineScannerApp.exe=1.0.0.1
# OnlineScanner.ocx=1.0.0.6211
# api_version=3.0.2
# EOSSerial=8346042cc9928c48b09bceaf6be5d56d
# end=finished
# remove_checked=true
# archives_checked=true
# unwanted_checked=true
# unsafe_checked=true
# antistealth_checked=true
# utc_time=2010-09-26 06:09:54
# local_time=2010-09-26 08:09:54 (+0100, Rom, sommertid)
# country="Denmark"
# lang=1033
# osver=6.1.7600 NT
# compatibility_mode=512 16777215 100 0 430960 430960 0 0
# compatibility_mode=5891 16776893 100 100 1220 15974489 0 0
# compatibility_mode=8192 67108863 100 0 107 107 0 0
# compatibility_mode=9217 16777214 75 70 3538347 8223989 0 0
# scanned=222114
# found=0
# cleaned=0
# scan_time=8283

---

Har du nogle forslag til, hvad jeg kan køre i stedet for MSE og Zonealarm? Altså er det MSE, der har et problem med andre firewalls, end den der er i Windows, eller er det kun Zonealarm?
Avatar billede f-arn Guru
26. september 2010 - 21:48 #30
PC Tools firewall: http://www.pctools.com/firewall/ kører normalt fint sammen med MSE på en Windows 7 64 bit.
Avatar billede teisvh Praktikant
26. september 2010 - 21:55 #31
Okay tak, det vil jeg prøve.

Kan du ellers se noget unormalt i de logs, jeg har skrevet?
Avatar billede teisvh Praktikant
26. september 2010 - 22:06 #32
Efter at jeg afinstallerede Zonealarm, ser det squ ud til at virke :D

- Anede ikke at MSE og Zonealarm havde et problem med hinanden .. Anyways, tak for hjælpen.

F-arn, smider du lige et svar, så du kan få dine points?
Avatar billede teisvh Praktikant
26. september 2010 - 22:29 #33
Hmm.
Problemet var løst lige indtil jeg rebootede .. Så gjorde den det samme igen. Så det var altså ikke pga. MSE og Zonealarm ..

Jeg lader tråden køre videre ..
Avatar billede f-arn Guru
27. september 2010 - 18:00 #34
Vil du godt lave to nye logs fra DDS. jeg vil gerne se både DDS.txt og Attach.txt
Avatar billede teisvh Praktikant
27. september 2010 - 18:12 #35
Jeg tror faktisk at problemet er løst nu. Det var mit keyboard (Logitech G15) den var gal med. Jeg geninstallerede softwaren, og så virkede det.

Kom med et svar, så du kan få points.