Avatar billede kane Juniormester
27. september 2010 - 08:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Exchange Server ude i byen

vi har på vores arbejde brugt google kalender, men har nu mistet data, så nu vil vi have noget der andet.

Vores problem er at arbejdet har selv deres domain og email server, men det er linux. Hvordan løser man det problem, hvis vi gerne vil bruge 2 af vores email til Microsoft Exchange Server?

Os der sidder på kontoret vil gerne kunne dele kalender, og alle vores beboer, skal kunne beholde deres mail, på vores egne server.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 10:09 #1
Var det ikke bedst at eksportere al posten og kontoer fra linuxen, over på en frisk exchange server ?

At køre med begge dele bare fordi 2 konto skal have nogle andre features ?    lyder som en dårlig ide.

Har jeg forstået spm. korrekt ? :D
Avatar billede kane Juniormester
27. september 2010 - 10:15 #2
ja men det kan vi ikke, vi har 420 beboer som hver har deres mail.

Men skal man have et domain forbundet til en exchange server?
det er jo kun mig og min chef der skal have vores kalender sammen
Avatar billede 2Mida Praktikant
27. september 2010 - 10:57 #3
Med kun 2 (exchange) konti, ville jeg kigge på en hosted exchange løsning!

..Ole
Avatar billede kane Juniormester
27. september 2010 - 11:36 #4
som er?
jeg er slet ikke inde i exchange, har aldrig brugt det eller haft interesse for at vide noget om det, har altid brugt de gratis løsninger.
Men vi kan ikke bruge en gratis løsning som ikke er 100% holdbar, vi har mistet en hel uges aftaler
Avatar billede kane Juniormester
27. september 2010 - 11:37 #5
ok det fandt jeg så hurtigt på google

Kigger på det
Avatar billede kane Juniormester
10. januar 2011 - 07:12 #6
en eller anden, smid et svar
Avatar billede 2Mida Praktikant
10. januar 2011 - 09:19 #7
Ved ikke om jeg tilførte noget!?