Avatar billede vrod Nybegynder
07. oktober 2010 - 22:15 Der er 2 kommentarer

Finde interesserede til Serverhosting og Co-Location

Hej alle

Jeg har tænkt mig at starte en serverhost samt co-locationhost, og planen er at det skal skydes igang engang i næste år. Lige nu er mig og en ven (som jeg har firmaet med) i fuld gang med at forberede. Det gælder blandt andet:

- Sted at hoste
- Hjemmeside
- Priser

Nu vil jeg så bare gerne spørge om hvor jeg kunne finde folk som var interesseret i mine produkter? Det bliver en meget billig løsning uden binding. Jeg vil også gerne vide hvilke steder jeg kunne reklamere på? Altså betalingsreklamer.

Eventuelt nogen herinde fra som kunne være interesseret? Vi har en lille side kørende :-)

Hilsen Christoffer
Avatar billede vrod Nybegynder
21. december 2010 - 11:35 #1
Er der virkelig ingen her på "Eksperten" som kan svare på dette?
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
05. januar 2011 - 16:57 #2
Som det er nu vRod så tilbyder i kun hosting i københavn, og jeg bor i Midtjylland.
Regner i med at komme til at tilbyde hosting i Jylland? eller noget som er tættere på Jylland