Avatar billede tjunk Nybegynder
11. januar 2011 - 13:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slå besked fra Facebook fra

Hej

Hvordan indstiller man Facebook, så man ikke får e-mail om nye meddelelser i de tråde man deltager i?
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2011 - 13:43 #1
Kontoindstillinger/ Notifikationer

I højre hjørne i toppen af siden under knappen 'Konto'...
Avatar billede dosdesign Juniormester
07. august 2013 - 19:27 #2
hvorfor får man kun emails om at der er en facebook besked fra en ven nogen gange ??? træls man skal ind hele tiden på facebook for at se om der er private beskeder - ja og nogen gange hvis man er hjemme og har facebook åbnet i en fane giver den en lyd i det mindste, men ingen mail og igen lyden er også kun nogen gange ??