Avatar billede mm100 Nybegynder
06. februar 2011 - 21:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webshop og opdatering af prislister.

Vi sælger nogle produkter hvor en del af produkterne er afhængige af dollarkursen, derfor har vi brug for at opdatere mange priser på een gang. Det har dog været et helvede indtil videre, da vi skal sidde og opdatere hver enkelt pris en ad gangen, på den måde kan man ikke lave andet.

Er der nogen der kender til en template eller en webshop, der tillader at man kan uploade et excelark, eller på anden måde justere flere priser på een gang?

Med venlig hilsen

MM100
Avatar billede fxj Juniormester
06. februar 2011 - 21:40 #1
Avatar billede mm100 Nybegynder
06. februar 2011 - 22:47 #2
Tak for hjælpen.
Avatar billede ecentralen Nybegynder
07. februar 2011 - 08:01 #3
Hvorfor automatiserer I ikke blot processen i det gamle system ?

Jeg forventer, at I blot I blot rette nogle værdier (direkte eller indirekte) en database - det kan jo ske helt automatisk via et lille program.
Avatar billede mm100 Nybegynder
07. februar 2011 - 10:38 #4
Det er jo et godt spørgsmål :o)
Så velbevandret er jeg slet ikke at jeg kan lave et sådan program.
Har du evt. link hvor jeg kan læse lidt om det?
Avatar billede ecentralen Nybegynder
07. februar 2011 - 11:13 #5
Prøv at send mig en email via

http://www.ecentralen.dk/kontakt.html

Så kan jeg give dig et par tips - det afhænger af hvilket system du har kørende.
Avatar billede cwic Nybegynder
07. februar 2011 - 11:13 #6
Hej

Vi tilbyder en webshop hvor du kan 'liste-redigere' priser - både med og uden moms.

Samtidig opdaterer systemet selv valutakurser.

Se en demo på http://demov2.c-soft.dk/admin

brug admin som brugernavn og 1234 som kode..
vælg fanen varekatalog og rediger pris/lager - så har du listen

mvh
jens
Avatar billede dhitcch Nybegynder
07. februar 2011 - 13:28 #7
I kan lave et system, hvor I bare opdaterer kursprisen, og alle priserne opdateres.. Så vidt jeg husker kan oscommerce det.