Avatar billede Jesper_V Nybegynder
24. februar 2011 - 12:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Youtube siden vises ikke, istedet en besked om at de har sendt nogle aber afsted for at finde mig.

når jeg går ind på youtube.com, skriver den istedet ca. følgende. Du kan desværre ik bruge youtube, men vi har sendt nogle aber afsted for at finde dig. hvis dem følgende side når de finder dig.. og så står der en hel masse volapyk skrift.
men det underlige er at det kun er den side og ikke under side som f.eks. youtube.com/jespervalbak

kan det værer rigtig, eller er det fordi jeg er hacket på en eller anden måde ?
Avatar billede Vandreren Novice
24. februar 2011 - 14:38 #1
Det er en almindelig fejlmeddelelse fra youtube.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100606014139AA2Pmoz
Avatar billede Jesper_V Nybegynder
24. februar 2011 - 16:44 #2
Tak for svaret lav et svar og du for dine point.
Efter jeg har slettet nogle videoer igen, så skriver den det ikke mere..
Avatar billede Jesper_V Nybegynder
24. februar 2011 - 16:45 #3
mener her er dine point :)
Avatar billede Vandreren Novice
24. februar 2011 - 17:00 #4
Tak for points. :)
Avatar billede webroot Nybegynder
25. februar 2011 - 10:48 #5
Det er ny en ganske sjov fejlmeddelse. når nu det skal være!