Avatar billede skeobel Nybegynder
18. maj 2011 - 12:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken fotobog egner sig bedst som model book/præsentationsmappe

Jeg vil lave en billedmappe i form af en fotobog til en veninde, som gerne vil være fotomodel. Hun har allerede haft forskellige fotosessions og har masser af potentiale. Fotografierne skal fremstille hende på en professionel måde med højglans - jeg har derfor overvejet et fotoalbum på fotopapir. Men siderne er så tykke og jeg vil helst undgå, at mappen virker som en mursten. Det er lidt for påtrængende. Er der nogen, der har erfaring på området, og som kan anbefale mig en udbyder.
Avatar billede netatapa Nybegynder
19. maj 2011 - 09:58 #1
Hvis jeg var dig, ville jeg vælge en kvadratisk fotobog i formatet 30 x 30 cm eller et handy format på 20 x 20 cm (afhængigt af hvor professionel din veninde er på nuværende tidspunkt). En fotobog med højglans - http://fotoinsight.dk/cewe-fotobger-hjglans-fotobog.html
- er lige nøjagtig sådan en professionel fotomappe, som en mannequin har brug for.
Avatar billede kspacourt Nybegynder
21. juli 2011 - 19:58 #2
Kig for eksempel her: http://printing-1.dk/Fotobog/  . De laver fotobøger med højglans i alle størrelser og har mange års erfaring.