Avatar billede cocococo Praktikant
11. oktober 2011 - 09:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvordan designer man sin mail.

det er måske ikke det rigtigs sted at stille spørgsmålet men da min side er lavet i C# .net prøver jeg alligevel

jeg sender en mail til mine brugere og jeg ville gerne gøre den lidt "fancy" med brevhoved osv. men er der nogen smarte måder /programmer man burde kende ?
Avatar billede keysersoze Guru
11. oktober 2011 - 09:35 #1
HTML og CSS - så er du kørende. Med Visual Studio kan du for så vidt godt lave lidt drag'n'drop af HTML elementer og så style med CSS toolbaren, men det er klart anbefalelsesværdigt at kode det i hånden så man ved hvad det hele drejer sig om.

Det der er værd at være opmærksom på er, at de fleste mailklienter kun forstår relativ gammel HTML, så det kræver en del test i forskellige klienter.
Avatar billede cocococo Praktikant
16. oktober 2011 - 01:30 #2
det må jeg så prøve.

smid et svar
Avatar billede keysersoze Guru
16. oktober 2011 - 11:08 #3
svar :)