Avatar billede elsborg1 Juniormester
08. december 2011 - 20:09 Der er 1 kommentar

Internet bookingsystem samt Internetterapi

Lidt spørgsmål fordi jeg har brug for et bookingsystem samt evt. mulighed for Internent Terapi. Håber, at der er nogle, der kan kaste lidt lys over dette område.

Kender nogen til et bookingsystem evt. i joomla eller lign, hvor andre kunder kan byde ind på i forvejen definerede tider  evt. onsdag fra 14-16, også afsætter systemet automatisk de følgende tidspunkt de næstkommende 14 dage * tre. Altså fjorten dage efter igen og fjortedage efter igen og fjorten dage igen. Så er samme tid reserveret og derfor ikke bookingsbare for andre. Det skulle gerne være muligt at booke på flere psykologer, der hver i sær har deres særskilte tider.

Studievejlederne har deres egne indgange med kode, og kan sætte eleverne på datoer og tider. Dette gøres samtidigt med at studievejleder uploader een to til sider i word hvor problemerne/opgaven beskrives. Der skal være mulighed for psykologen at skrive et notat i samme dokument. Samlet skal såvel problembeskrivelse samt psykolognotat kunne sendes til henviser. Samlet skal problembeskrivelse samt psykolognotat knyttes til sagen gennem arkivering, når sagen er afsluttet.

Hver psykolog - op til fem i alt skal have deres egen indgang til egne tider og egne dokumenter. Administrator skal have overblik over samtlige forløb.

Herudover kunne det være spændende med mulighed for Internet terapi. Er der nogen, der kender til lette og gode modeller ?
30. september 2020 - 13:00 #1