Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
16. december 2011 - 17:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internethastigheden i Vuze

Hej Eskpert.

Her på det sidste har jeg haft nogle problemer med min internetforbindelse i torrentprogrammet 'Vuze'.

Min downloadhastighed plejede at komme op på 700 Kb, men nu droppe den stabilt ned på 40 Kb. Jeg har sat hastigheden til ubegrænset og taget forskellige tests.
Hvad kan være galt?!
Avatar billede Blueeyez Mester
16. december 2011 - 22:06 #1
Hvilken side henter du fra?
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
17. december 2011 - 09:42 #2
Det er ikke siden, der er problemet.
Det er Vuze!
Avatar billede Blueeyez Mester
17. december 2011 - 11:20 #3
#2 Jeg vil blot vide om det er lovligt eller ulovligt det du henter.. For hvis det er ulovligt så spørger du efter hjælp på den forkerte side..
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
08. september 2012 - 16:19 #4
Løst