Avatar billede 2anders Nybegynder
01. februar 2012 - 14:33 Der er 5 kommentarer

Visning af Google Toolbar

Jeg anvender Windows Internet Explorer 9 med Windows Vista. Som startside har jeg i mange år anvendt google.dk. Under punktet "Vis - værktøjslinier" i Internet Explorer har jeg tidligere kunne se google toolbar. Det kan jeg ikke mere. Hvad gør jeg for at få denne mulighed igen? Jeg kan under "funktioner-administrer tilføjelsesprogrammer" se, at Google toolbar er aktiveret

Venlig hilsen
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2012 - 16:30 #1
Avatar billede trim Praktikant
01. februar 2012 - 17:49 #2
Du sætter bare din standard søgemaskine til at være google oppe i hjørnet istedet for Bing, så tager den ikke plads i browseren. Det er andet ville være at have den to gange
Avatar billede tintir Nybegynder
02. februar 2012 - 20:16 #3
Du kan da bare slå den fra og så slå den til igen eller gør som #1 siger. En af de ting vil hjælpe.
Avatar billede M0RM0R Nybegynder
01. april 2012 - 12:22 #4
Jeg har samme problem. Den står som aktiveret, men jeg kan ikke vælge den som standard. Jeg har ikke andre søgemaskiner. Har forsøgt at afinstallere og installer igen, men den viser sig ikke!
Avatar billede M0RM0R Nybegynder
01. april 2012 - 14:17 #5
Nå... det løste sig ved at installere en ældre version, så det vil jeg gøre på min anden pc også.