Avatar billede janvind Praktikant
08. april 2012 - 19:41 Der er 5 kommentarer

Google kan ikke finde min hjemmeside www.hns-as.dk

Hej

Jeg har fået lavet en ganske fornuftig hjemmeside ( www.hns-as.dk ) til mit tømrerfirma H. Nielsen & søn as.

Problemet er, at google ikke finder de søgeord, der er indbygget i hjemmesidens SEO.
Det skulle helst være muligt at blive fundet på eksempelvis "tømrer +næstved".
08. april 2012 - 19:49 #1
Pssssst: Du kan tilsyneladende heller ikke finde dine mange tidligere - stadig 'åbne' spørgsmål ?
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/janvind Point ude: 1.185 ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---
Avatar billede janvind Praktikant
09. april 2012 - 14:52 #2
Det er ikke af uvilje at der er så mange åbne spørgsmål.
Hvordan lukker jeg dem, så gør jeg det gerne.
09. april 2012 - 17:23 #3
Nærlæs www.eksperten.dk/faq

Nogle af dem har du SLET ikke vendt tilbage til igen efter oprettelse ... selvom der er kommet flere indlæg/svar ... Ikke populært...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede janvind Praktikant
10. april 2012 - 06:42 #4
Hej

Måske er jeg ikke så kvik, men hvis jeg se på denne tråd, så er der mig bekendt kun et sted jeg kan acceptere og det er i overskriften til mit andet indlæg.
Hvis jeg ville acceptere et af dine svar, hvor skal jeg så gøre det?
10. april 2012 - 08:40 #5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5 ->

En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan belønnes med point. Du beder vedkommende, i en kommentar, om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.

---

PS: Normalt skal du ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...