Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2013 - 17:11 Der er 2 kommentarer

Afvikling af Java Applet under X One Digital Signage - blokkeres af TDC sikkerhedssystem

Mit program bruger et java applet for upload af
filer, og nu lige pludselig giver det fejl, i forbindelse med afvikling af java applet.
Jeg kan omgå fejlen ved at deaktivere og tillade al netværks trafik i TDC Sikkerhedspakken.

Jeg har været inde og kontrollere alle java opsætninger og ingen af de øvrige programmer jeg afvikler der bruger java, giver problemer. Såvidt jeg kan vurdere er fejlen kommet efter min sidste java opgradering, forlangt af min Netbank.

Jeg kører den sidste udgave af JAVA.

Jeg har prøvet at tilføje siden til sider med tillid til, Både i internet Explorer og i sikkerheds pakken, men lige meget
hjælper det.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2013 - 14:07 #1
Hvilke styresystem ?
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2013 - 15:30 #2
Windows 7 Home Premium Service Pack 1 - 64 Bit
Internet Explorer 9