Avatar billede darkwader Juniormester
13. februar 2013 - 20:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Er det nødvendigt ned en firewall til en iPad

Vær hilset
Er nødvendigt med en firewall til en iPad. Hvis ja kan i anbefale en solo eller bør jeg investere i en hardware firewall.

Hvis jeg bør investere i en hardware firewall er så nogen kan anbefale en til en rimelig penge

På forhånd tak
Avatar billede darkwader Juniormester
13. februar 2013 - 20:33 #1
Rettelse kan i anbefale en App og ikke en solo, sorry
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. februar 2013 - 20:34 #2
Hej.

  Det helt korte svar: NEJ!

  Det lidt længere er, at din iPad under alle omstændigheder går på nettet bag en router og det er under de omstændigheder helt tilstrækkeligt.

De bedste hilsner
Avatar billede darkwader Juniormester
13. februar 2013 - 22:06 #3
Ja det var faktisk årsagen til at stillede spørgsmålet. Den  router jeg har dansk kabel tv kan reelt kun køre laveste nivau i firewallen. .ellers lukker min outlook ude på min pc.
Derfor fisker jeg efter en riciko vurdering
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2013 - 14:13 #4
Avatar billede darkwader Juniormester
14. februar 2013 - 16:44 #5
Tak for dit svar hvis eller jeg kan få teknikken til at virke får du selvfølgelig dine point.

Men der et men. Der ser ud til at der ikke er så glade for produket. Det vil dog blive prøvet af nu.

Men er der er andre har noget byde ind med er de meget velkommen.
D
Avatar billede darkwader Juniormester
14. februar 2013 - 16:47 #6
Kan i ikke begge to givet mig et svar så jeg kan lægge 100 point over til jer
på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2013 - 13:19 #7
svar
Avatar billede darkwader Juniormester
16. februar 2013 - 00:23 #8
Takker for hjælpen
Avatar billede darkwader Juniormester
16. februar 2013 - 00:24 #9
Takket for hjælpen
Avatar billede darkwader Juniormester
16. februar 2013 - 00:26 #10
Modtog du point eller driller systemet mig?
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2013 - 16:33 #11
Jeg tror jeg fik point.
Avatar billede darkwader Juniormester
30. marts 2013 - 12:49 #12
Denne tråd er lukket