Avatar billede IsmaelKEL Nybegynder
11. maj 2013 - 11:46 Der er 1 kommentar

Portforward

Hej allesammen!

Jeg spiller Clash of Clans (Et kendt spil fra applestore). Jeg kan ikke åbne det, men jeg har læst at det højst sandsynligt skyldes mit internet (også fordi det er kun hjemme ved mig jeg ikke kan åbne det/det loader ikke). Der står at man skal have port 9339 åben for at kunne spille det. Jeg ved ikke om jeg har det.

Jeg er kunde hos Waoo (og har fibernet). Jeg håber I kan fortælle mig et eller andet nyttigt eller hjælpe mig så jeg kan spille Clash of Clans. Kan I fortælle om jeg allerede har denne port åben eller det skyldes noget andet at jeg ikke kan åbne spillet? Jeg er lidt desperat og ved ikke helt hvad jeg snakker om, da det er noget jeg først har sat mig ind i igår.

Eller kan I muligvis åbne porten for mig? (Med teamviewer eller sådan noget)

I må gerne kontakte mig over skype for der er jeg næsten heletiden online: mig9ce

Ismael HJÆLP
Avatar billede IsmaelKEL Nybegynder
11. maj 2013 - 12:12 #1
Inde på portforward hjemmesiden ved jeg ikke hvad jeg skal skrive hjælp :):

Public Port: ???

Local Port: ???

Kan i sige hvad jeg skal skrive?