Avatar billede joaqin Nybegynder
15. maj 2013 - 17:52 Der er 1 løsning

Hjælp til at aktiverer lydfiler på html dokument

Hej alle Eksperter
Jeg har lavet et html dokument hvor der er/ skal være 20 knapper.
jeg vil gerne have at en wav. eller mp3. lydfil afspilles en gang ved tryk på en af knapperne.

Gerne uden mediaplayer eller anden media afspiller popper op på min side

Er der en der kender  et script jeg kan bruge under hver knap???
Html dokumentet kan ses her:

Ps. siden er lavet hurtigt, jeg skal bare forstå scripten der skal ind under hver knap/link/billede

http://www.gallerifantasi.dk/ekspert/
Avatar billede joaqin Nybegynder
16. maj 2013 - 16:00 #1
Jeg vil stille spg. under anden kategori