Avatar billede zacariaz Nybegynder
20. juni 2013 - 10:28 Der er 2 kommentarer

Leder efter løsning: Emaill discussion list

Min "klient" har bedt mig finde frem til en erstatning for deres nuværende løsning, da denne snart holder op med at fungere.

Klientens beskrivelse af løsningen:
"Medlemsliste baceret på e-mailadresser.
Når man skriver til forummets e-mail adresse, f.eks. abc@def.dk, kommer en email til alle medlemmer i deres private inbox."

Måske ikke en særlig god beskrivelse, men jeg har fortolket det således at hvad de leder efter er en løsning, der vil lade dem opretholde og administrere en såkaldt "discussion list".

Det eneste produkt jeg har fundet frem til, som synes at være op to date og overholde kravende, er et produkt kaldet "dada mail". Jeg kender ikke omtalte produkt, men det er angiveligt ganske godt.

Problemet er imidlertid at jeg ikke har været i stand til at finde frem til en enkel løsning. Da jeg ikke bliver betalt, har jeg naturligvis ikke tænkt jeg at bruge oceaner af tid på opsætning at mailserver, webserver, etc.

Det lykkedes mig at finde et US hosting firma som tilsyneladende tilbyder netop "dada mail" som løsning, men det er en smule langt væk.

For at gøre en lang historie kort.
x antal brugere skal kunne subscribe til en mailing list, men skal også kunne tilføre til samme via email.
Der er en subgruppe, som skal kunne køre med deres egen private liste, men eller er kriterierne de samme.

Således er problemet beskrevet. Spørg endelig hvis der er tvivl om noget, og hvis du kender en løsning som synes passende, lad mig det endelig vide.

Venligst
Zacariaz
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. juni 2013 - 13:04 #1
Jeg ved ikke om det opfylder jeres behov, men http://yahoogroups.com/ har vist hvad I har brug for, og lidt til.
Avatar billede fxj Juniormester
24. juni 2013 - 00:15 #2
Nu har du ikke skrevet hvilket miljø din mailliste skal køre på.
Men tag en tur forbi
http://www.phplist.com/details

Hvis du udsender
- mindre end 300 mails om måneden & max 50 pr. dag
- ikke har brug for at vedhæfte filer
Koster det gratis