Avatar billede ech Nybegynder
01. august 2013 - 09:21 Der er 4 kommentarer

Fejlkode 0x80070424

Jeg fandt forleden ud af, at min Windows firewall ikke aktiveres. Var inde på services.msc for at starte windows firewall, da jeg ikke kunne gøre det "normalt" under Kontrolpaneler. Da jeg ville starte Firewall under services.msc fik jeg denne fejlbesked:
"Kan ikke starte windows firewall på lokal computer. Flere oplysninger på logbog. Kontakt service udbyder og henvis til tjenestespecifikke fejlkode 5"
What to do?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2013 - 10:55 #1
Avatar billede ech Nybegynder
01. august 2013 - 15:18 #2
Hej Claes57, tak for dit svar. Har været inde og kigge på dit link og intet af de forslag fra Microsoft virker, desværre (eller så har jeg ikke kunnet få det til at virke). Prøvede at følge denne metode fra youtube http://www.youtube.com/watch?v=V14Ijh-tRtQ, men det allersidste step lykkes ikke, da jeg netop får den fejlbesked som skrevet før. Igen endnu engang tak for dit svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2013 - 15:43 #3
så har du vel sat en anden firewall i værk?
http://www.zonealarm.com/security/en-us/anti-virus-spyware-free-download.htm
hent ZoneAlarm Free Firewall 2013
Den er lidt irriterende i begyndelsen, da den lige skal lære dine programmer at kende - men sæt evt lidt tid af, og start dine programmer et ad gangen - så har zonealarm fået styr på din opsætning, og kører problemfrit fremover.
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2013 - 20:14 #4
XP, Vista, W7, W8 ?